| کد خبر: 266043 |

هوشمند سازی صنعت حمل ‌و نقل؛ چالش‌ ها و فرصت‌ ها

رشد و توسعه تکنولوژی به ‌ویژه تحولات چشمگیر فناوری‌ های نسل‌ چهارم اقتصاد دیجیتال، ضرورت هوشمند سازی بخش‌ های مختلف اقتصادی برای پذیرش تحولات آتی را بیش از پیش ضروری می‌ نماید.

تین نیوز

معاونت بررسى های اقتصادى اتاق بازرگانى، صنایع، معادن و کشاورزى تهران پی دی اف کتاب هوشمند سازی صنعت حمل و نقل؛ چالش ها و فرصت ها را منتشر کرد.

به گزارش تین نیوز، در مقدمه این کتاب آمده است: حمل و نقل به عنوان یکی از پایه های اصلی توسعه پایدار و متوازن، با مؤلفه هایی مثل رشد اقتصادی، امنیت و عدالت اجتماعی ارتباط تنگاتنگ دارد و توسعه این بخش یکی از محورهای کلیدی رشد و پیشرفت اقتصادی به حساب می آید.

 رشد و توسعه تکنولوژی به ویژه تحولات چشمگیر فناوری های نسل چهارم اقتصاد دیجیتال، ضرورت هوشمند سازی بخش های مختلف اقتصادی برای پذیرش تحولات آتی را بیش از پیش ضروری می نماید.

 کارایی و کیفیت خدمات صنعت حمل و نقل نیز با پذیرش فزاینده فناوری های نوین در سال های اخیر بهبود یافته و موجب شکل گیری اکوسیستم جدیدی از حمل و نقل شده است.

 در این کتاب در نظر است نگرش جامعی از نقش تحولات فناوری در توسعه و هوشمند سازی صنعت حمل و نقل در جهان ارائه شود لذا ضمن بررسی مهم ترین تحولات صنعت حمل و نقل در دنیا، به وضعیت حمل و نقل کشور در چهار حوزه جاده ، ریل، دریا و هوا پرداخته و با نگاهی به چالش ها و محدودیت ای موجود در کشور، پیشنهاداتی جهت توسعه ارائه شده است.

برای دریافت فایل مورد نظر روی عبارت اینجا کلیک کنید.

downloadFile
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.