| کد خبر: 54207 |

مدیر جدید مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی فارس معرفی شد

تین نیوز | مراسم تودیع و معارفه مدیر مسکن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازی استان فارس با حضور جمع كثیری از مدیران و كاركنان این اداره كل برگزار شد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان فارس، در این مراسم عشایری با تمجید از مدیر مسکن و ساختمان در مدت تصدیشان اظهار داشت : توفیق و افتخاری که در مجموعه وزارت راه و شهرسازی و بیرون و درون این سازمان نصیبم شده است این است که در سازمانی مدیریت می کنم که دو نفر از معاونین جایگاه مدیر کلی و مابقی نیز شایستگی این سمت را داشته اند و ابراهیم بهاروند از افراد شایسته این اداره کل و سرشاخص همه این مدیران بوده است.

هوشنگ عشایری با آرزوی موفقیت برای بهاروند در هدفی که پیش رو دارند افزود: از تجارب ایشان به عنوان مشاور مسکن و ساختمان استفاده خواهیم کرد و بی شک فکر و ایده های خوبی را به ما انتقال خواهند داد.

وی در پایان با تاکید بر بهره مندی از این تغییرات محمد حسین حمیدی زاده را به عنوان مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی فارس منصوب کرد.

در این مراسم همچنین ابراهیم بهاروند به بیان بخشی از فعالیت های مدیریت مسکن و ساختمان در زمان تصدی در این مسئولیت پرداخت و افزود : خوشبختانه در چند سال اخیر استان فارس به لحاظ کیفی و کمی در بحث ساخت مسکن مهر همواره در رتبه های برتر کشور قرار داشته است و در بحث نظام مهندسی و نظارت عالیه نیز سالیان متمادی است که رتبه اول کشور را داریم که نتیجه تلاش همه همکارانم در مدیریت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی فارس بوده است.

وی در پایان از مجموعه تلاشگر مدیریت مسکن و ساختمان و همه دستگاههایی که این مجموعه را یاری می کنند قدردانی کرد.

مدیر جدید مسکن و ساختمان نیز با ابراز خرسندی از پذیرش این مدیریت پویا اظهار داشت: تعامل و گرفتن مشاوره از کارشناسان این حوزه در اولویت برنامه کاری بنده است و تلاش خواهد شد این مجموعه همچنان پویا و کار آمد باقی بماند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.