| کد خبر: 186494 |

◄ یک انتصاب جدید در شرکت ساخت

مدیرکل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه خبر داد: با رأی اکثریت همکاران خانم، راضیه افرازه به عنوان مشاور مدیرعامل در امور بانوان انتخاب شد.

تین نیوز

مدیرکل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه خبر داد: با رأی اکثریت همکاران خانم، راضیه افرازه به عنوان مشاور مدیرعامل در امور بانوان انتخاب شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، روز گذشته طی جلسه‌ای با حضور مدیرکل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه و با رأی اکثریت همکاران خانم، راضیه افرازه در میان چهار کاندیدا به عنوان مشاور مدیرعامل در امور بانوان انتخاب شد.

یحیی سهرابی در خصوص اهمیت مشاور امور بانوان در شرکت توضیح داد و گفت: بررسی زمینه‌های توانمندی بانوان با هدف افزایش نقش و حضور مؤثرتر آن‌ها در امور اداری، رسیدگی به مشکلات بانوان و تلاش برای بهبود شرایط کاری و بهره‌گیری از توانمندی‌ها و تخصص جوانان و بانوان همکار بخشی از وظایف مشاور مدیرعامل در امور زنان است.

وی مشاور مدیرعامل در امور بانوان را پل ارتباطی میان بانوان و مدیرعامل برشمرد و افزود: مجموعه زنان همکار در شرکت ساخت و توسعه دارای تجارب و سوابق کاری ارزشمندی هستند و انتظار می‌رود که از این سرمایه در حوزه کاری استفاده شود و در این میان نقش مشاور در حفظ و ارتقا این جایگاه بسیار مؤثر است.

در ادامه این جلسه کاندیداها از اهمیت نقش زنان در محیط اداری صحبت کردند و خواستار همکاری بیشتر بانوان در رسیدگی به امور مرتبط شدند تا بتوانند در انتقال خواسته‌ها و انتظارات آنان موفق عمل کنند.

 افرازه دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت اجرایی است و 24 سال سابقه کاری در حوزه راه، راه‌آهن و بنادر دارد. 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.