| کد خبر: 87102 |

در راستای طرح تخصیص سوخت بر اساس میزان پیمایش:

افزایش سهمیه سوخت عملکردی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای گازوئیل سوز

تین‌نیوز | سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل جاده ای گازوئیل سوز  در تخصیص اردیبهشت ماه افزایش یافت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره كل حمل و نقل و پایانه‌های استان گلستان؛ مهدی میقانی مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: با عنایت به طرح تخصیص سهمیه سوخت به ناوگان عمومی بر اساس پیمایش، سهمیه پایه اردیبهشت ماه سال 95 ناوگان نفت گازسوز در پنج پیمانه به کارت هوشمند سوخت منتقل می شودکه پیمانه اول غیر برخط و مابقی بصورت برخط شارژ می شود. لذا رانندگان توجه داشته باشند در صورت عدم شارژکارت سوخت به جایگاه های برخط مراجعه کنند.

میقانی افزود: هدف مصوبه تخصیص سوخت بر مبنای پیمایش این است که تخصیص سوخت بر مبنای کارکرد و تردد ناوگان اختصاص داده شود لذا سهمیه عملکردی ناوگان30 تا 40 تن از 7200 لیتر به 9000 لیتر و مینی بوس ها از 1800 لیتر به 2400 لیتر افزایش داده شد.

وی ادامه داد : معیار مصرف در 100کیلومتر خودروهای کلاس مسافری بالای 40 نفر به شرح زیر بازنگری شد: پ زیر 5 سال41 لیتر، 6 تا10 سال 45 لیتر، بالای 11 سال49 لیتر در نظر گرفته شد لازم به ذکر است در خصوص اتوبوس ها با ویژگی های خاص که مصرف بالاتری دارند مانند: اتوبوس های سه محور، دو طبقه و ولوو 12B  به میزان 25% به پیمایش ثبت شده اضافه می شود.

میقانی همچنین تصریح کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری سهمیه پایه ی ناوگان مسافری دیزلی برای ناوگان ساماندهی نشده کاهش می یاب؛ براین اساس سهمیه پایه ناوگان مسافری دیزل برای ظرفیت تا 20 نفر از 1500 لیتر به  1350 لیتر و برای ظرفیت بالای 40 نفر از 4700 لیتر به 3700 لیتر کاهش می یابد.

میقانی در پایان اظهار داشت: کارت سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی فاقد بیمه نامه شخص ثالث معتبر، از اول خرداد ماه شارژ نمی شود، در این راستا از اردیبهشت ماه اطلاع رسانی لازم برای خودروهای مذکور از طریق صفحه نمایش نازل های سوخت انجام خواهد گرفت.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • فخرالدین اکبری 0 0

    عالهی