| کد خبر: 218746 |

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین

◄ یکی از نیازهای محرومان تحصیل دانش‌آموزان است

قزوین| مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: لازمه خدمت به نیازمندان را توجه به نیازهای مختلف و گسترده آنها دانست و اظهار کرد: یکی از نیازهای محرومان تحصیل دانش‌آموزان است

تین نیوز

قزوین|مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: لازمه خدمت به نیازمندان را توجه به نیازهای مختلف و گسترده آنها دانست و اظهار کرد: یکی از نیازهای محرومان تحصیل دانش‌آموزان است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، مهرعلی حق‌گویان افزود:با ارتقای سطح تحصیلی فرزندان مددجویان، آنها می‌توانند در جامعه نقش برجسته و مؤثری ایفا کرده و چرخه تداوم فقر در خانواده را قطع کنند.

وی ادامه داد: اگر به این نیاز توجه شود یکی از مهمترین بسترهای محرومیت زدایی فراهم می‌شود چراکه با ارتقای سطح تحصیلی فرزند مددجو، وی می‌تواند در جامعه نقش برجسته و مؤثری ایفا کند و چرخه تداوم فقر در خانواده را قطع کند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: جشن عاطفه‌ها که هر ساله همزمان با آغاز سال تحصیلی برگزار می‌شود، با توجه به محدودیت‌های کرونایی و مصادف شدن با ایام عزاداری سالار شهیدان تحت عنوان «شور عاطفه‌ها» و با شعار «همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر» برگزار می‌شود.

وی افزود: در جشن عاطفه‌های سال قبل مردم نیکوکار و نوع‌دوست استان قزوین بیش از سه میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند و امیدواریم با افزایش کمک‌های مردمی در سال جاری بتوانیم به دانش آموزان نیازمند بیشتری خدمت رسانی کنیم.

وی ادامه داد: در سال جاری به دلیل تداوم شیوع ویروس منحوس کرونا و تغییر در نظام آموزشی و اهمیت آموزش از راه دور و غیرحضوری، شرایط اقتصادی و تورم و همچنین افزایش نیازمندی‌های دهک‌های پایین جامعه به ویژه مددجویان تحت حمایت، ایجاد یک حرکت جهادی با بهره‌گیری از تجربیات سال‌های گذشته به خصوص مرحله اول رزمایش همدلی برای ایران همدل، جهت توسعه دامنه احسان و نیکوکاری و بمنظور تأمین ملزومات اساسی برای آموزش غیرحضوری و مایحتاج تحصیلی دانش آموزان منطبق با نظام آموزشی جدید، از اهمیت بالایی برخوردار است.

این مسئول تصریح کرد: با عنایت به شرایط حاکم و تغییر فرآیند آموزش به منظور تأمین ملزومات آموزش غیرحضوری انتظار داریم با دریافت کمک‌های نقدی بیشتر امکان خرید تجهیزات مربوطه برای دانش آموزان عزیز فراهم شود.

حق گویان خاطرنشان کرد: شور عاطفه‌ها از روز شنبه ۲۲ شهریور لغایت ۱۱ مهرماه برگزار می‌شود که علاوه بر دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۴۵۴۰۶ و کد مهربانی #۱*۰۲۸*۸۸۷۷* برای دریافت کمک‌های مردمی‌در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در استان قزوین سه هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز داریم که بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد هزار و ۸۵۰ دانش آموز برای استفاده از آموزش مجازی نیاز به تبلت یا گوشی هوشمند دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآور شد: پایگاه‌های نمادین جمع‌آوری کمک‌های مردمی‌با عنوان «شور عاطفه‌ها» روز پنج شنبه ۲۷ شهریور ماه در استان برپا می‌شود تا پذیرای هم استانی‌های عزیز و نیکوکار جهت یاری رساندن به دانش آموزان نیازمند باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.