| کد خبر: 218024 |

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی:

◄ پروازهای خارجی فرودگاه اردبیل دایر می‌شود

اردبیل| نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پروازهای خارجی و بین‌المللی فرودگاه اردبیل از ماه آینده دایر خواهد شد.

تین نیوز

اردبیل| نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پروازهای خارجی و بین‌المللی فرودگاه اردبیل از ماه آینده دایر خواهد شد. 

علی نیکزاد در گفت‌وگو با تین نیوز، اظهار کرد: این پروازهای خارجی قرار است در مرحله اول به مقصد کشورهای جمهوری آذربایجان و ترکیه دایر شود تا زمینه انجام سفرهای خارجی از طریق فرودگاه اردبیل فراهم آید.

وی خاطرنشان کرد: بعد از دایر کردن پروازهای اردبیل به سمت استانبول و باکو تلاش خواهیم کرد تا به دیگر کشورهای همسایه نیز چنین پروازهایی را با کمک ایرلاین‌ها دایر کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: در چند ماه گذشته با رایزنی‌های انجام شده قرار شد پروازهای اول صبح و آخر وقت اردبیل به مقصد تهران و تهران به مقصد اردبیل دایر شود تا مدیران و هموطنانی که قصد انجام کارهای اداری را دارند اول صبح به تهران سفر کرده و آخر شب نیز به اردبیل بازگردند.

نیکزاد گفت: پیش از این پروازهای هما و آسمان به اردبیل دایر بود که با رایزنی شرکت ماهان، کیش ایر، آتا و زاگرس سعی کردیم تا پروازهای این شرکت‌ها را نیز به مقصد اردبیل دایر کنیم.

وی ادامه داد: شرکت هواپیمائی کیش ایر وعده داده تا یک فروند هواپیمای خود را در آخر وقت در اردبیل انجام اولین پرواز صبحگاهی مستقر کند که امیدواریم با این اقدام صبح اول وقت پروازهای اردبیل به تهران برقرار شود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ضرورت تکمیل عملیات بهسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل و راه‌اندازی دو دستگاه کمک‌ناوبری را در فرودگاه اردبیل یادآور شد و بیان کرد: این فعالیت توسعه‌ای به ایمن‌سازی پروازها کمک خواهد کرد.

نیکزاد تصریح کرد: با خرید و نصب دستگاه‌ها و تجهیزات جدید لغو پرواز و تاخیرها به حداقل رسیده و در تمام فصول پروازها به مقصد اردبیل با ایمنی بیشتر انجام خواهد شد.

وی افزود: چندین شرکت هوایی نیز قول داده‌اند تا پرواز اردبیل به مشهد، اصفهان و شیراز را بدون محدودیت دایر کنند که امیدواریم این پروازها با استقبال اردبیلی‌ها مواجه شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.