| کد خبر: 217226 |

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی

◄ جهت گیری بودجه استان قزوین باید در حوزه راه و آب متمرکز شود

قزوین| رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نامناسب راه‌های روستایی و اعتبارات محدود نگهداری راهها گفت: برای حل مشکلات این حوزه باید جهت گیری بودجه استان را به سمت راه و آب سوق داد

تین نیوز

قزوین| رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نامناسب راه‌های روستایی و اعتبارات محدود نگهداری راهها گفت: برای حل مشکلات این حوزه باید جهت گیری بودجه استان را به سمت راه و آب سوق داد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، لطف الله سیاهکالی مرادی در نشست شورای اداری این اداره کل افزود: بخش احداث و نگهداری راه‌ها همیشه با بحران و سختی گره خورده است و هنوز بعد از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی ما در این زمینه مشکلات و کمبودهای زیادی داریم.

وی اضافه کرد: مجلس و دولت فارغ از هر نوع گرایش و سلیقه سیاسی در ارائه خدمت همدل و متحد است و گرایش سیاسی مدیران هیچ ارتباطی به نحوه ارائه خدمات ندارد مگر آن که مدیری نخواهد به درستی کار خود را انجام دهد که  مجلس در جایگاه نظارتی در این خصوص ورود می‌کند.

سیاهکالی مرادی با اشاره به بدهی ۱۱۳ میلیارد تومانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین به پیمانکاران گفت: این میزان بدهی نه یک عملکرد ضعیف بلکه نشانه عملکرد موفق یک مدیر اجرایی است چرا که بر خلاف تصور عمومی، مدیر موفق آن است که بیشتر از بودجه تخصیص یافته فعالیت کرده و بدهکاری داشته باشد.

این نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: در نظام تخصیص بودجه هم ردیف اعتبارات را بر اساس هزینه های انجام شده و میزان بدهی ها تخصیص می‌دهند که این برای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین یک امتیاز است.

سیاهکالی مرادی گفت: هر مدیری باید بتواند چند برابر بودجه استانی را از کشور بگیرد که خوشبختانه این اداره کل در این زمینه با موفقیت عمل کرده و قابل تقدیر است.

رئیس مجمع نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای افزود:به منظور بررسی و رفع چالش های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، مجمع نمایندگان در هفته های آینده نشست مشترکی با وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور خواهد داشت تا بتوانیم به یک تصمیم مناسب برای افزایش اعتبارات و حل مشکلات راهها و صنعت حمل و نقل جاده ای استان برسیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.