| کد خبر: 216331 |

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین

◄ تخت‌های بیمارستانی پر شده است ، آماده راه اندازی بیمارستان صحرایی

قزوین| رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در حال حاضر همه تخت‌های اختصاص یافته به بیماران کرونا تکمیل شده و ظرفیت پذیرش جدید نداریم و باید از بیمارستان‌های تأمین اجتماعی و بخش خصوصی استفاده کنیم.

تین نیوز

قزوین| رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در حال حاضر همه تخت‌های اختصاص یافته به بیماران کرونا تکمیل شده و ظرفیت پذیرش جدید نداریم و باید از بیمارستان‌های تأمین اجتماعی و بخش خصوصی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، پیمان نامدار در جلسه ستاد کرونای استان قزوین که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در موج اول انتشار ویروس کرونا، ایران در میان کشورهای جهان بهترین عملکرد را داشت، اما در موج دوم در ردیف دومین کشور جهان هستیم که بدترین عملکرد را داشته‌ایم.

نامدار تصریح کرد: با قرمز شدن وضعیت استان قزوین باید براساس مصوبات ستاد ملی کرونا پیش برویم تا با چالش‌های بیشتری مواجه نشویم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآور شد: با قرار گر فتن در وضعیت قرمز باید محدودیت‌ها بیشتر شود و هر گونه اجتماع و فعالیت تالارها و باشگاه‌های ورزشی و نیز رستوران‌ها ممنوع و محدود شود.

نامدار بیان کرد: همه ما دغدغه معیشت مردم را داریم و راضی نیستیم که اصناف و بازار تعطیل شود و امروز با چالش دوگانه معیشت یا سلامت مواجهیم که در این وضعیت به سلامت اهمیت می‌دهیم و مجبور به اعمال محدودیت‌های جدی تر هستیم.

وی بیان کرد: در هفته گذشته ۳۱۷ نفر در بیمارستان‌های استان بستری شدند و در حال حاضر تعداد افراد بستری به ۲۷۵ نفر رسیده است.

نامدار یادآور شد: امروز ۵۷ نفر در بیمارستان‌های استان بستری شدند که حال ۳۱ نفر از آنها وخیم اعلام شده و در زیر دستگاه تنفسی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: از اسفند ماه تاکنون بیش از یک هزار و ۷۴۴ بیمار مبتلا به کرونا در استان بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

نامدار از اهدای پلاسمای بیماران کرونایی هم خبر داد و گفت: تاکنون ۱۰۴ بیمار بهبود یافته پلاسمای خون خود را اهدا کرده‌اند که برای درمان سایر بیماران مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.