| کد خبر: 214857 |

مدیر منطقه یک شهرداری همدان

◄ اولین بار در شهر همدان، اجرای مخازن زیرزمینی مکانیزه زباله

مخازن زیر زمینی مکانیزه زباله با دو ورودی جهت تفکیک زباله های خشک و تر برای اولین بار در شهر همدان در ۴ نقطه از سطح منطقه یک اجرا شد.

تین نیوز

همدان|مخازن زیر زمینی مکانیزه زباله با دو ورودی جهت تفکیک زباله های خشک و تر برای اولین بار در شهر همدان در ۴ نقطه از سطح منطقه یک اجرا شد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، دهبانی صابر مدیر منطقه یک شهرداری همدان با اشاره به اجرای مخازن زیر زمینی مکانیزه زباله عنوان کرد همواره استفاده از مخازن قدیمی زباله در نقاط پر تردد شهر دارای چالش های بسیاری بوده است که می توان به ایجاد آلودگی محیطی و بصری، دسترسی به زباله های داخل مخزن و... اشاره کرد.

وی گفت یکی از اهداف مجموعه شهرداری منطقه یک استقبال شهروندان از مباحث آموزش شهروندی است که می توان به موضوع تفکیک زباله های خشک و تر اشاره کرد، به همین دلیل در تمامی مخازن زیر زمینی مکانیزه ورودی های جداگانه جهت تفکیک این دو نوع زباله در نظر گرفته شده است.

صادقی معاونت خدمات شهری منطقه نیز با بیان اینکه استفاده از مخازن زیرزمینی زباله باعث می شود تا هرچه بیشتر بتوانیم از فضاهای موجود در سطح زمین استفاده کنیم مطرح کرد ظرفیت این مخازن ۱.۵ متر مکعب است که چندین برابر مخازن کنونی است و با اجرای آنها می توان هزینه های حمل و انتقال زباله را تا حد چشمگیری کاهش داد.

همچنین با اشاره به اینکه جمع آوری زباله از ساعت ۲۱ آغاز می‌شود، عنوان کرد: تناژ زباله در سطح منطقه یک حدود ۱۰۰ تن است که در حال حاظر ۲۲خودروی حمل زباله به همراه ۲۲۰ نفر نیرو به صورت شبانه روزی مشغول جمع آوری آنها هستند، از شهروندان عزیز همدانی تقاضا داریم جهت همکاری هرچه بیشتر با مدیریت شهری ساعت ۲۱ را فراموش نکنند.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.