| کد خبر: 214166 |

سرپرست سازمان آتش نشانی قزوین

◄ آموز ش 100تاکسیران برای اطفاء حریق

قزوی|سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در مراسم اجرای طرح آتش نشانان داوطلب تاکسیران گفت: با همکاری سازمان تاکسیرانی ، آموزش 100تاکسیران در برنامه قرار داده ایم تا نکات اولیه ایمنی و کار با خاموش ها و کمک های اولیه و احیای قلبی، اطفاء حریق و ... را آموزش ببینند.

تین نیوز

قزوین| سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین  گفت: با همکاری سازمان تاکسیرانی ، آموزش 100تاکسیران در برنامه قرار داده ایم تا نکات اولیه ایمنی و کار با خاموش ها و کمک های اولیه و احیای قلبی، اطفاء حریق و ... را آموزش ببینند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز- موسی خانی در مراسم اجرای طرح آتش نشانان داوطلب تاکسیران که با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان،معاونین شهرداری،اعضای شورای شهر و مدیان سازمانهای مختلف شهری،پلیس راه،نیروی انتظامی راهور،هلال احمر،اورژانس و ادارات مختلف برگزار شد افزود: با توجه اهداف سازمان مبنی بر ارتقاء فرهنگ ایمنی و پیشگیری و کاهش حوادث شهری ، آموزش شهروندی را در اولویت برنامه های خود قرار داده ایم و آموزش اقشار مختلف مردم نظیر تاکسیرانان یکی از این برنامه ها است.

وی ادامه داد: این طرح با معرفی 100 نفر از تاکسیرانان فعال و داوطلب حوزه تاکسیرانی و با برنامه ریزی واحد آموزش سازمان برگزار شد که آموزش های اولیه ایمنی کار با خاموش کننده ها ،کمک های اولیه،احیای قلبی – ریوی،اطفای حریق را آموزش دیده و در آینده، نیز برنامه های آموزشی تخصصی حمایت و آموزش تعداد بیشتری تاکسیرانان مد نظر قرار داد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی قزوین با بیان اینکه اولین گروههایی که به امداد مردم می آیند ،خود مردم هستند و بهترین کار آموزش عمومی مردم است افزود: استفاده از ظرفیت های ارزشمند مردمی در خصوص مقابله با حوادث شهری و ترویج فرهنگ ایمنی خودامدادی و دگرامدادی و جذب مشارکت بیشتر شهروندان در تامین ایمنی شهر در رئوس یرنامه های سازمان قرار دارد.

وی ادامه داد:در حال برنامه ریزی برای انجام دوره های آتش نشانان داوطلب در اصناف و گروههای مختلف جامعه هستیم و آمادگی مشارکت در برگزاری برنامه های آموزشی با تمامی ادارات،نهادها و تشکلها را داریم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.