| کد خبر: 241832 |

رئیس شورای شهر اردبیل خبر داد:

افزایش ۳۰ الی ۵۰ درصدی کرایه حمل و نقل در اردبیل

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: با تصویب اعضای شورای شهر نرخ کرایه حمل و نقل اعم از تاکسی و اتوبوس در شهر اردبیل ۳۰ الی ۵۰ درصد افزایش می‌یابد.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: با تصویب اعضای شورای شهر نرخ کرایه حمل و نقل اعم از تاکسی و اتوبوس در شهر اردبیل ۳۰ الی ۵۰ درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، جواد انصاری در بیست و ششمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل به تلاش اعضای شورای شهر در سال گذشته در قالب جلسات فشرده صبح و عصر در تصویب بودجه، تعرفه و متمم سال گذشته اشاره کرد و گفت: برای اولین بار موفق شدیم تا بودجه پیشنهادی شهرداری را بدون کم و کاستی تصویب کرده و برای اجرا به شهردار در سال‌جاری ابلاغ کنیم.

انصاری افزود: انتظار می‌رود شهرداری از همین روزهای نخست سال و به شکل مناسب لایحه بودجه را عملیاتی کند تا انحرافی را در روند اجرای آن شاهد نباشیم.

وی در مورد مصوبه اعضای شورای شهر مبنی بر افزایش کرایه حمل و نقل عمومی در شهر اردبیل خاطرنشان کرد: با نظر اعضای شورای شهر اردبیل مقرر شد تا تاکسی‌های درون شهری و اتوبوس‌ها تا ۳۰ الی ۵۰ درصد افزایش قیمت داشته باشند و تاکسی‌های دربستی و فرودگاه نیز 36 درصد افزایش نرخ خواهند داشت.

انصاری با بیان اینکه اعضای شورای شهر با در نظر گرفتن تورم شدید، افزایش هزینه رانندگان در حمل و نقل عمومی به ویژه خرید لاستیک، سایر امکانات و تجهیزات و همچنین وضعیت درآمدی مردم نرخ تاکسی را برای سال جدید مصوب کردند، ادامه داد: این نرخ نسبت به شهرهای همجوار بسیار پایین است و ما سعی کردیم با در نظر گرفتن شرایط رانندگان و عموم مردم افزایش ۳۰ الی ۵۰ درصدی را اعمال کنیم.

وی ضرورت توسعه فضای سبز را در مناطق مختلف شهر به صورت عادلانه یادآور شد و اضافه کرد: شورا و شهرداری تلاش می‌کنند تا در سال‌جاری در همه مناطق شهر اردبیل از میراشرف گرفته تا شهرک کوثر، پیله‌سحران و داخل شهر توسعه فضای سبز را با آزادسازی باغ شریعت انجام دهد که این کار قطعا با رضایت مردم همراه خواهد بود.

انصاری همچنین به تعیین نرخ جدید سرویس مدارس نیز اشاره کرد و گفت: قرار شد تا با توجه به فعالیت مجدد مدارس به شکل حضوری، سرویس مدارس نیز از هفته آینده فعالیت خود را آغاز کند که نرخ 3 ماهه اول سرویس مدارس 250 هزار تومان به صورت ماهانه برای هر فرد در نظر گرفته شده و نرخ مینی‌بوس نیز ماهانه دو و نیم میلیون تومان به ازای هر سرویس اعمال خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.