| کد خبر: 213367 |

دستگاه‌های کارت بلیط اتوبوس‌ها در اردبیل فعال است

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل از نظارت و کنترل کامل بر پرداخت‌های الکترونیکی در اتوبوس‌های درون شهری خبر داد و گفت: تمامی دستگاههای کارت بلیط نصب شده بر روی اتوبوس‌ها فعال هستند.

تین نیوز

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل از  نظارت و کنترل کامل بر پرداخت‌های الکترونیکی در اتوبوس‌های درون شهری خبر داد و گفت: تمامی دستگاههای کارت بلیط نصب شده بر روی اتوبوس‌ها فعال هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، عارف علی پسندی در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه بهره برداران و رانندگان اتوبوس‌ها موظف هستند در هر شرایطی از دریافت پول نقد از شهروندان اجتناب کنند، افزود: رانندگان بایستی دریافت کرایه را از طریق کارت بلیط انجام دهند.

وی ادامه داد: در صورت مشاهده و یا هرگونه شواهدی که دال بر دریافت پول نقد باشد با راننده خاطی برخورد قانونی خواهد شد  همچنین در کمیته انضباطی تصمیم مقتضی در مورد راننده خاطی گرفته خواهد شد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل ونقل وبار شهرداری اردبیل از شهروندان خواست درصورت برخورد با چنین مواردی و مشاهده هرگونه دریافت پول نقد از سوی راننده، با یادداشت کردن کد ویا شماره اتوبوس مورد نظر سریعا با شماره تلفن 33818180 بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تماس گرفته و مسئولین رسیدگی را در جریان امر قرار داده تا در سریعترین زمان رسیدگی لازم بعمل آید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.