| کد خبر: 193445 |

◄ ثبت بیش از 6 میلیون تخلف عدم رعایت فاصله طولی

بیش‌ترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی در محور رفت و برگشت اردبیل آستارا با 780 هزار تخلف ثبت شده است.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، در بازدید از محور پارس آباد – مشکین شهر گفت:بیش‌ترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی در محور رفت و برگشت اردبیل آستارا با 780 هزار تخلف ثبت شده است.

​به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، علی صبحی افزود: 2 میلیون و 454 هزار مورد تخلف سرعت غیرمجاز و 631 هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان توسط 64 سامانه تردد شمار به ثبت رسیده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیش‌ترین تخلف سبقت غیرمجاز را مربوط به محورهای اردبیل آستارا و اردبیل مشکین شهر دانست وافزود: در چهارماه نخست امسال به ترتیب بیش‌ترین تخلفات سرعت غیرمجاز با 144 هزار مورد تخلف در محور مشکین شهر- اردبیل و 123 هزار مورد در مسیر بران- سه راهی سربند در محور پارسآباد به ثبت رسیده است.

صبحی گفت: در وضعیتی که میانگین سرعت ثبت شده در محورهای مواصلاتی استان اردبیــل 70 کیلومتر بر ساعت است، میانگین تخلف سرعت غیرمجاز ثبت شده در دو محور یاد شده 84 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.

وی با اشاره این‌که تخلفات رانندگی توسط 27 سامانه هوشمند ثبت تخلف احصا می‌شود گفت: درچهارماه نخست امسال 13 هزار و 172 مورد محاسبه شده و از این تعداد 9 هزارو 902 مورد به پلیس راه جهت اعمال قانون ارسال شده است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تعداد تخلفات اضافه تناژ شناسایی شده توسط سامانه توزین حین حرکت (WIM) در مدت یاد شده را 6 هزارو 298 تخلف بیان کرد و گفت: از این میزان 240 تخلف جهت اعمال قانون به پلیس راه کشور ارسال شده است. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.