| کد خبر: 85534 |

تولید ۳۰۰۰ خبر در پورتال شرکت فرودگاه‌ها / انتشار۱۳۰ خبر فقط در تعطیلات نوروز

تین نیوز | مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از تولید نزدیک به 3000 خبر و اقلام خبری در پورتال این شرکت در سال گذشته خبر داد.

 
به‌ گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ یدا... آقائی صائم در این باره گفت: کارکنان بخش پورتال شرکت موفق شدند در سال گذشته نزدیک به 3000 خبر و مشتقات آن را تولید و از طریق پورتال در اختیار مخاطبان و بویژه رسانه‌های جمعی قرار دهند.

آقائی با اشاره به علاقمندی مجموعه مدیریتی شرکت فرودگاه‌ها به انتشار آزاد اطلاعات صنعت فرودگاهی و تبیین سیاست‌ها و عملکردهای این مجموعه گفت: آنچه در سال گذشته در قالب خبر و دیگر اقلام خبری در پورتال منتشر شده، شامل اخبار روزمره ستاد و فرودگاه‌های کشور شامل اخبار توسعه‌یی و خبرهای آنی، مقالات و یادداشت‌های تخصصی، مصاحبه با شخصیت‌های اجرایی داخلی و خارجی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اطلاعیه‌ها، مناسبت‌ها و اجلاس مختلف بوده است.

به گفته مدیر روابط‌عمومی، سال گذشته به‌طور میانگین روزانه حدود 8 خبر و دیگر اقلام ارتباطی بر روی پورتال شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران قرار گرفته است که در مقایسه با پورتال دیگر سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی بسیار قابل توجه است.

آقائی صائم فعالیت‌های نوروزی پورتال شرکت فرودگاه‌ها را یکی از عرصه های محک خوردن مجدد این بخش در اطلاع‌رسانی به‌موقع، جامع و مانع دانست و گفت: نوروز امسال صفحه جدیدی از فعالیت‌های پورتال گشوده شد و همکاران ما در این بخش موفق شدند با انتشار 130 خبر در تعطیلات نوروزی و با فاصله بسیار زیاد از دیگر پورتال‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی، رکورد دیگری را ثبت کنند.

آقائی اضافه کرد: این تعداد خبر در بازه زمانی ۲۵ اسفند 94 تا ۱۵ فروردین 95 تولید و منتشر شده است.

وی با اشاره به اینکه طی تعطیلات نوروزی فعالیت‌های عادی تقریبا به حال تعطیل یا نیمه تعطیل در می‌آید افزود: با این‌ حال همکاران ما در بخش پورتال موفق به آماده سازی اقلام خبری برای انتشار در روزهای تعطیل شدند، به گونه‌یی که می‌توان گفت؛ نزدیک به 80 درصد از خبرهای منتشر شده پورتال در تعطیلات نوروزی اقلام تولیدی خود پورتال بوده است.

مدیر روابط‌عمومی با قدردانی از همه بخش‌های این واحد به خاطر تلاش همه جانبه برای اطلاع‌رسانی بهتر گفت: موفقیت پورتال شرکت مرهون تلاش همه همکاران به‌ویژه بخش‌های سمعی و بصری و ارتباط با رسانه‌های ستاد و رابطان خبری و کارکنان روابط‌عمومی فرودگاه‌های سراسر کشور است.

آقائی صائم در پایان تاکید کرد: پورتال روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب که مجموع سوابق و تجارب حرفه‌یی آنان بیش از 75 سال است،  تازه‌ترین، کامل ترین و غنی‌ترین اخبار فرودگاهی را در کمترین زمان در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.