| کد خبر: 81225 |

رجایی باغ سیایی مطرح کرد:

بانک‌های معتبر سوئیس همکاری‌های اقتصادی ایران را تسهیل می کنند

تین نیوز | عضو گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و سوییس، با بیان اینکه وجود بانک‌های معتبر در سوئیس می‌تواند راهگشای همکاری‌های اقتصادی ایران و کشورهای دیگر باشد، گفت:وجود ظرفیت‌ها و علایق مشترک متنوع و بسیار دو طرف،چشم انداز روشنی را برای توسعه‌ روابط دو کشور نوید می‌دهد.

محمد رجایی باغ سیایی با اشاره به سفر رییس جمهور سوییس به کشور و دیدار با مسئولان کشور گفت:سوییس به عنوان یک کشور پیشرفته در عرصه تکنولوژی و فناوری های روز شناخته می شود، لذا ایران باید از این ظرفیت در جهت انتقال تکنولوژی استفاده کند.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه باید در قراردهای منعقده بین ایران و سوییس بر سرمایه گذاری مشترک تاکید شود، افزود:تولید مشترک با سوییس در داخل کشور به ایجاد اشتغال، انتقال تکنولوژی و افزایش صادرات کمک می کند، البته  در این ارتباطات باید از تبدیل شدن ایران به بازار مصرفی آنها پرهیز کرد.

شرکت‌های کوچک و متوسط موتور محرکه روابط تجاری ایران و سوییس هستند
رجایی باغ سیایی با بیان اینکه کشور سوییس نظام خاصی دارد که از مجامع کوچک، شوراها و ایالات تشکیل شده ادامه داد:نظام سیاسی این کشور بسیار با ثبات است و این ثبات زیربنایی است که می‌توان بر پایه آن اقتصاد خصوصی را بنا کرد.

وی با اشاره به پیشتاز بودن صنعت بانکداری سوئیس اظهارداشت:وجود بانک‌های معتبر در سوئیس می‌تواند راهگشای همکاری‌های اقتصادی ایران و کشورهای دیگر باشد.

عضو گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و سوییس ، با بیان اینکه شرکت‌های کوچک و متوسط موتور محرکه روابط تجاری دو کشور هستند، تصریح کرد: وجود ظرفیت‌ها و علایق مشترک متنوع و بسیار دو طرف، چشم انداز روشنی را برای توسعه‌ روابط دو کشور نوید می‌دهد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.