| کد خبر: 31190 |

ضرورت رفع نواقص در آزادراه تهران شمال

تین نیوز | فرماندار چالوس گفت: بر مواضع خود پیرامون ضرورت رفع نواقص موجود در آزادراه تهران ـ شمال هستیم و برای احقاق حق مردم این منطقه تلاش می‌کنیم.
 
محمدناصر زندی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه آزادراه تهران ـ شمال از پروژه‌های عظیم ملی است و هدف اصلی از ایجاد آن به‌ وجود آوردن آرامش و آسایش و رفاه حال مردم سراسر ایران که برای سفر به شمال کشور از این مسیر تردد می‌کنند.
 
وی اذعان داشت: شرکت آزادراه تهران ـ شمال همچنان به بنیاد مستضعفان تعلق دارد و به راه‌ و شهرسازی تحویل داده نشد و تا زمانی‌ که آزادراه در اختیار راه و شهرسازی قرار نگیرد و نگهداری راه‌ و مشکلات آزادراه با این شرکت باشد مشکلات و رفع معضلات آن هم چنان باقی خواهد ماند.
 
زندی خاطر‌نشان کرد: با وجود همه مسائل عنوان شده، نباید از اثرات منفی و خسارت‌های وارد شده ناشی از عدم دقت مسئولان این پروژه که بر مردم صبور و ولایت‌مدار این شهرستان وارد شده غافل شد.
 
فرماندار چالوس با اشاره به این که قطعه چهار آزادراه تهران ـ شمال در حوزه جغرافیایی شهرستان چالوس واقع شده است، یادآور شد: قبل از هرچیز ما خود را خادم مردم شریف و شهیدپرور ایران اسلامی می‌دانیم و به‌عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس که به فرموده مقام معظم رهبری قدمگاه 21 هزار شهید گیلان و مازندران است مهم‌ترین وظیفه خود را پیگیری مشکلات و مسائل مردم می‌دانم.
 
وی با اشاره به این‌که این پروژه عظیم ملی به دلیل عدم کارشناسی علی‌رغم گذشت حدود دو سال از زمان افتتاح نیمه‌کاره مانده است گفت: تعلل پیمانکار پروژه در رفع نواقص موجود، اجرای نادرست ورودی و خروجی آزادراه و ایجاد پیچ‌های غیر استاندارد که تاکنون جان بسیاری از هموطنان را گرفته است، عدم احداث دیواره‌های حفاظتی در نقاط خطر، ریزش سنگ و گل و حجم آب سنگین از سمت کوه به داخل آزادراه که بارها شاهد آن بودیم که به دفعات موجب بسته شدن این مسیر شد از جمله مشکلاتی است که نیازمند پیگیری بود و به‌عنوان نماینده عالی دولت و بر اساس قانون از وظایف و اختیاراتم خود را در برابر مردم مظلوم این شهرستان مسئول می‌دانم.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس خاطر‌نشان کرد: مدت‌هاست مردم این دیار به‌ویژه روستاهای اطراف این پروژه( روستاهای چون سینوا، سینوا چشمه، مازوپشته و خرمنه علیا) متحمل خسارت‌های فراوان می‌شوند، بارها با مسئولان آزادراه جلسه و مذاکره داشته‌ایم اما تاکنون به نتیجه‌ای نرسیدیم.
 
وی با بیان این‌که خدمتگزار مردمی بزرگ و صبور هستم که از ابتدای گشایش این قطعه، چوب عدم کارشناسی در احداث این مسیر را می‌خورند، افزود: مردم این منطقه با هر اتفاق کوچکی از جمله بارش باران و سرازیر شدن سیلاب به سمت روستاهای اطراف از جمله خرمنه علیا و دیگر روستاها شاهد بروز خسارت‌های مالی فراوانی می‌شوند.
 
زندی در پایان یادآور شد: ما همچنان بر مواضع خود پیرامون ضرورت رفع نواقص موجود در آزادراه تهران ـ شمال هستیم و برای احقاق حق مردم این منطقه تلاش خود را بیش از پیش می‌کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • یاشار 0 0

    ما نباید از وزیر راه یا رییس جمهور ناراحت باشیم اگر در رابطه با ساخت آزادراه تهران شمال این اتفاق در یک کشور پیشرفته و مدرن اتفاق میافتاد متوجه میشدید مردم چه کار میکردند مگه انسان چه قدر عمر داره که ٣٥سال منتظر یک آزادراه ١٢٠ کیلومترى باشه؟