| کد خبر: 268498 |

۷ اقدام راه آهن زاگرس در راستای ارتقای ایمنی سیر و حرکت

راه آهن زاگرس در راستای ارتقای ایمنی سیر و حرکت و کاهش تقلیل سرعت هفت اقدام موثر انجام داده است.

تین نیوز

راه آهن زاگرس در راستای ارتقای ایمنی سیر و حرکت و کاهش تقلیل سرعت هفت اقدام موثر انجام داده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسن زیودار مدیرکل راه آهن زاگرس گفت: اداره کل راه آهن زاگرس در راستای ارتقا ایمنی سیر و حرکت، کاهش تقلیل سرعت‌ها و همچنین رفع موانع گلوگاهی سیر و حرکت در زمستان ۱۴۰۲ تاکنون با استفاده از ظرفیت امکانات، تجهیزات و ماشین آلات منطقه و با همکاری مستمر امور نگهداری و تعمیرات خط و ابنیه فنی (تراورس) و به‌صورت امانی نسبت به انجام فعالیت‌های ذیل بخش خط اقدام کرده‌است.

مدیرکل راه آهن زاگرس از جمع آوری سوزن فرسوده uic۵۰ چپ‌گرد ۲ به ۱ جنوب ایستگاه بالارود و نصب سوزن uic۶۰ سنگین با تراورس بتونی به‌جای آن خبر داد.

زیودار افزود: نصب ۲۸۰ متر کوپلاژ تراورس بتونی و یک دستگاه سوزن عهز ۶۰ در محل توسعه جنوب خط ۳ ایستگاه گل محک و نصب ۱۲۰ متر کوپلاژ تراورس بتونی و یک دستگاه سوزن uic۶۰ راستگرد در محل توسعه جنوب خط ۱ ایستگاه گل از دیگر اقدامات این اداره کل است.

وی یادآور شد:  جمع آوری سوزن فرسوده uic۵۰ راستگرد ورودی شمال ایستگاه دو کوهه و نصب سوزن uic۶۰ سنگین با تراورس بتونی به‌جای آن از دیگر اقداماتی است که در راستای  ارتقای ایمنی سیر و حرکت و کاهش تقلیل سرعت انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی راه آهن زاگرس، زیودار در ادامه به جمع آوری سوزن فرسوده uic۵۰ راستگرد ورودی شمال ایستگاه شهبازان و نصب سوزن uic۶۰ سنگین با تراورس بتون‌ی به‌جای آن و   جمع آوری دو دستگاه سوزن فرسوده uic۵۰ چپ‌گرد ۳ به ۲ (پارالل) جنوب ایستگاه شوش و نصب دو دستگاه سوزن uic۶۰ به‌جای آن اشاره کرد.

مدیرکل راه آهن زاگرس تاکید کرد: در فرآیند فعالیت‌های فوق‌الذکر حدود ۷۵۰ متر مکعب خاک‌برداری، ۵۱۰ متر مکعب بالاست ریزی و همچنین ۱۸ بند جوش الکتریک انجام شده‌است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.