| کد خبر: 252725 |

برگزاری جلسه شورای راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر

یازدهمین جلسه شورای راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر با حضور مدیرکل، معاونان و روسای ستادی و شهرستانی برگزار شد.

تین نیوز

یازدهمین جلسه شورای راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر با حضور مدیرکل ، معاونین و روسای ستادی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در این نشست از تلاش های همکاران اعزامی به مناطق برف گیر چهارمحال و بختیاری قدردانی کرد و گفت: در روزهای اخیر برای بازگشایی محورهای برف گیر استان چهارمحال بختیاری تعداد ۸ دستگاه ماشین آلات راهداری به همراه نفرات به این استان اعزام و در بازگشایی محورهای ارتباطی  مشارکت فعال داشتند.

عبدالکریم اخترشناس بیان داشت: بنابر اظهارات مسئولان راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری،  این نیروها راه های بسیاری به ویژه در بخش روستایی را بازگشایی کردند که تحسین مقامات محلی را در پی داشت.

وی در این نشست همچنین تغییر مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های دشتی و تنگستان را در راستای تقویت راهداری این دو شهرستان بیان کرد و افزود: انتظار داریم مدیران جدید در تعامل با فرمانداران و مسئولان دشتی و تنگستان زیرساخت های راهداری و حمل و نقل را در اولویت بیشتری قرار دهند.

عبدالکریم اخترشناس همچنین با اشاره به طرح نوروزی راهداری و در پیش بودن سفرهای نوروزی مردم  بر ضرورت آماده سازی محورهای ارتباطی تاکید کرد و تصریح نمود: پیش بینی می شود به دلیل شروع ماه مبارک رمضان در ۵ فروردین، سفرهای مردم متمرکز بر هفته پایانی سال و اوایل فروردین سال آینده متمرکز شود که لازم است مسئولان راهداری و حمل و نقل شهرستان ها آمادگی لازم را در خود ایجاد کنند.

وی اظهارداشت: نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی و مجتمع های خدمات بین راهی و همچنین خط کشی محورها ، نصب و بروز رسانی علائم جاده ای در موعد مقرر و پیش از شروع طرح نوروزی از مهمترین اولویت وماموریت شهرستان ها تا شروع سفرهای نوروزی باشد  .

اخترشناس همچنین به سفر این هفته ریاست محترم جمهوری به استان اشاره کرد و با اشاره به اینکه تامین بخشی از لجستیک و ناوگان مورد نیاز برعهده این اداره کل می باشد، بر همکاری کامل همکاران برای انجام این سفر تاکید کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.