| کد خبر: 250671 |

◄ گله مندی یک بازنشسته از حقوق کم بازنشستگان راه آهن

یکی از بازنشستگان راه آهن با بیان برخی گرفتاری های عدیده بازنشستگان کشوری راه آهن، گفت: شرایط معیشت و حقوق دریافتی این افراد به گونه ای است که هر کدام با همتایان خود در تامین اجتماعی تفاوت فاحشی دارند.

تین نیوز

یکی از بازنشستگان راه آهن با بیان برخی گرفتاری های عدیده بازنشستگان کشوری راه آهن، گفت: شرایط معیشت و حقوق دریافتی این افراد به گونه ای است که هر کدام با همتایان خود در تامین اجتماعی تفاوت فاحشی دارند.

به گزارش تین نیوز، محمود حشمتی افزود: این تفاوت آنچنان است که حتی مدیران بازنشسته کشوری نسبت به پایین ترین مشاغل تامین اجتماعی به مراتب کمتر حقوق می گیرند.

او عنوان کرد: این سخن به معنای آن نیست که بازنشستگان تامین اجتماعی زیاد حقوق می‌ گیرند بلکه بدان معنی است که در ازای زحمات بازنشستگان کشوری بالاخص در زمان جنگ، هیچ گونه توجهی نسبت به این قشر صورت نمی‌ گیرد.

بیشتر بخوانید:

حشمتی بیان کرد: امروز این  شیران دیروز چشم انتظار کمک مدیرانی هستند که تا دیروز گوش به فرمان شان بوده اند وحالا می خواهند بگویند چرا ما را فراموش کرده اید مگر نمی دانید در وضعیت فعلی چه در معیشت و چه در بهداشت و درمان بدترین شرایط ممکن برای بازنشستگان وجود دارد؟

او عنوان کرد: ماده 85 قانون خدمات کشوری که مختص بازنشستگان کشوری تحت پوشش صندوق بازنشستگان کشوری بوده شرایط اقدامی خداپسندانه کاملا قانونی را مهیا کرده است.

این بازنشسته راه آهن افزود: گله مندیم چرا برای هرگونه اقدامی تعداد بسیار زیاد بازنشستگان تامین اجتماعی را هم وارد می‌ کنند تا عملا شرایط را آنقدر سنگین نمایند که نتوان تصمیم موجهی اتخاذ کرد.

 حشمتی عنوان کرد: آیا تاکنون پرسشی از مقامات ذیمدخل به عمل آمده که چطور این قدر تفاوت فاحش حقوق در مشاغل همسان، بین بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی وجود دارد؟

او گفت: آیا این رفتار تحقیرآمیز در سازمان بندی دیگر کشورها مسبوق به سابقه است؟ وگرنه این خود خواهی بوده که عنوان نماییم بین دو قشر زحمت کشیده بازنشستگان تفاوت قایل شوید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.