| کد خبر: 250340 |

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا:

بارش باران با شدت کمتر تا پایان هفته تداوم دارد

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم بارش ها طی چند روز آینده خبر داد و گفت:‌ از شدت و وسعت بارش ها در این مدت کاسته خواهد شد.

تین نیوز

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم بارش ها طی چند روز آینده خبر داد و گفت: از شدت و وسعت بارش ها در این مدت کاسته خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی درباره شرایط جوی و آب و هوایی کشور با توجه به بارندگی های اخیر اظهار کرد: فردا در استان های ساحلی دریای خزر، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان بارش باران را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: روز سه شنبه نیز استان های هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و استان های ساحلی دریای خزر کماکان بارش را خواهند داشت.

به گفته ضیائیان از اواخر روز سه شنبه و روز چهارشنبه سامانه ای از جنوب غرب وارد کشور می شود که در استان های خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویر احمد، کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان موجب بارندگی خواهد شد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا خاطر نشان کرد: در روز پنجشنبه سواحل دریای خزر به ویژه استان گیلان کماکان شاهد بارش خواهد بود.

وی افزود: بارش ها در استان های جنوبی و در استان های ساحلی دریای خزر عمدتا به صورت باران خواهد بود ولی دردامنه ها و ارتفاعات به شکل برف نمود می یابد.

ضیائیان ادامه داد: تهران هم در روز چهارشنبه بارش خفیف و گذرا تجربه خواهد کرد و سایر روزهای هفته بدون بارش است.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط دمایی توضیح داد: کمترین دما طی روزهای گذشته، فردا صبح و امشب رخ خواهد داد و این سرما بدون افت و خیز تا پایان هفته ماندگار خواهد بود.

گفتنی است، آسمان امروز پایتخت از سوی کارشناس سازمان هواشناسی نیمه ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی شده است و بیشینه دمای تهران ۸ درجه بالای صفر و کمینه دما ۲ درجه بالای صفر خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.