| کد خبر: 249556 |

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

بارش برف، باران و وزش باد شدید در ارتفاعات و دامنه های البرز

کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم هوای سرد و بارش در بیشتر مناطق کشور به ویژه بارش برف و باران در ارتفاعات و دامنه های البرز خبر داد.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم هوای سرد و بارش در بیشتر مناطق کشور به ویژه بارش برف و باران در ارتفاعات و دامنه های البرز خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت جوی کشور برای امروز ۱۴ آذر و روزهای آتی اعلام کرد: امروز در بخش هایی از گیلان، مازندران، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، ارتفاعات و دامنه های البرز، بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی شده است که از فردا تا جمعه بارش پراکنده باران و برف در این مناطق تداوم دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: سامانه بارشی فعال در جنوب کشور، امروز سبب رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در شمال خوزستان، شرق بوشهر، شمال و غرب فارس، کهگیلویه وبویراحمد و هرمزگان می شود. برای فردا سه شنبه نیز سامانه بارشی در جنوب کشور تقویت می شود و بارش ها در خوزستان، بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، جنوب یزد و کرمان تشدید خواهد شد که در این مناطق، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید پیش بینی شده است.

به گفته گودرزی، چهارشنبه علاوه بر این مناطق بارش ها به بخش هایی از شرق و شمال شرق کشور می رسد. ضمن آنکه سه شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، بارش ها به شکل برف است.

وی با تاکید بر اینکه هوای سرد در پایتخت تداوم دارد، توضیح داد: تهران امروز بارش دارد که فردا از میزان بارش ها کاسته خواهد شد. بیشینه دمای امروز پایتخت به ۵ درجه بالای صفر رسید.  

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در زرینه کردستان و بلده مازندران دمای هوا ۶ درجه زیرصفر گزارش شد که این دو ایستگاه سردترین مناطق کشور شدند. این در حالی است که در پارسیان و عسلویه دمای هوا ۳۱ درجه بالای صفر گزارش شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.