| کد خبر: 250075 |

احداث کنارگذر خوانسار به ۲۶۶۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: مطابق با فهرست بهای سال ۱۴۰۱ برای احداث پروژه کنارگذر خوانسار مبلغ ۲ هزار و ۶۶۰ میلیاد ریال اعتبار نیاز است.

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: مطابق با فهرست بهای سال ۱۴۰۱ برای احداث پروژه کنارگذر خوانسار مبلغ ۲ هزار و ۶۶۰ میلیاد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش تین نیوز ، بهزاد شاهسوندی اظهار داشت: با توجه به واقع شدن شهر خوانسار در منطقه کوهستانی و فاقد کمربندی بودن آن، همچنین وجود مشکلات و نارضایتی های مردم از عبور کامیون ها و ماشین های سنگین از داخل شهر پروژه کنار گذر خوانسار در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طول کل مسیر کنارگذر خوانسار ۱۹ کیلومتر است، افزود: در حال حاضر سه کیلومتر از آن با عرض مسیر سواره رو ۱۵ متر و عرض اساس تمام شده ۲۶ متر در دست اجرا قرار دارد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص احجام کارشده در این میزان از پروژه به یک میلیون و ۵۳۰ هزار مترمکعب خاکبرداری اشاه کرد و گفت: تاکنون ۱۱۰ میلیارد ریال برای این بخش از پروژه هزینه شده است.

شاهسوندی افزود: احجام باقیمانده مسیر شامل ۷۰۴ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۱۳۶ هزار و ۸۰۰ مترمکعب زیراساس و اساس، ۹۶۹ هزار مترمکعب خاکریزی، ۳۵۰ تن آرماتوربندی و ۷۹ هزار و ۳۴۴ تن آسفالت است.

وی خاطرنشان کرد: مطابق با فهرست بهای سال ۱۴۰۱ اعتبار مورد نیاز برای این پروژه مبلغ ۲ هزار و ۶۶۰ میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.