| کد خبر: 245643 |

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان:

◄ چهارمین خط اتوبوس تندرو به طول 18 کیلومتر آماده بهره برداری است

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: خط اتوبوس تندرو از سه‌راه درچه در غرب اصفهان تا پایانه جی در شرق، به طول ۱۸ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان در آستانه بهره‌برداری است.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: خط اتوبوس تندرو از سه‌راه درچه در غرب اصفهان تا پایانه جی در شرق، به طول ۱۸ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان در آستانه بهره‌برداری است.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین حق‌شناس با اعلام این خبر گفت: مسیر چهارمین خط بی.آر.تی از سه‌راه درچه در غرب اصفهان تا پایانه جی در شرق به طول ۱۸ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان در آستانه بهره‌برداری است.

او افزود: این خط از پایانه جی آغاز شده و از خیابان‌های هشت بهشت شرقی، هشت بهشت غربی، فرشادی، بلوار هشت بهشت، میدان امام حسین (ع)، شمس‌آبادی، شیخ بهایی و آتشگاه عبور می‌کند و به سه راه درچه می‌رسد.

حق شناس از خرید ۲۵ دستگاه اتوبوس برای این خط با حمایت دولت از طریق انتشار اوراق مشارکت خبر داده و تأکید کرد: تبادل مسافر با خطوط یک، دو و سه اتوبوس تندرو، ‌تبادل مسافر با خط یک مترو و تبادل مسافر با خطوط پر مسافر شمالی جنوبی از مزایای این خط است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان ادامه داد: با راه‌اندازی این خط،‌ اتصال شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز شهر اصفهان به یکدیگر انجام می‌شود و ارتباط مسافران درون استانی و برون شهری به مرکز شهر توسط خط تندرو و رونق پایانه مسافربری جی را فراهم می‌کند.

به گفته حق شناس، توسعه حمل‌ونقل ترکیبی و استفاده از ظرفیت موجود جهت خدمات‌دهی بهتر به مسافران و رانندگان از دیگر ویژگی‌های چهارمین خط بی.آر.تی اصفهان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.