| کد خبر: 245362 |

پرداخت کرایه تاکسی و اتوبوس الکترونیکی می‌شود

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه از الکترونیکی شدن پرداخت کرایه تاکسی و اتوبوس در این کلان‌شهر تا پایان سال خبر داد.

تین نیوز

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه از الکترونیکی شدن پرداخت کرایه تاکسی و اتوبوس در این کلان‌شهر تا پایان سال خبر داد.

به گزارش تین نیوز، مهدی احمدی با اشاره به پیگیری الکترونیکی کردن پرداخت کرایه اتوبوس و تاکسی در کرمانشاه، گفت: در این راستا جلسات متعددی برگزاری شده است و تلاش می‌کنیم زیرساخت‌های اجرای این طرح را اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه سازمان فاوا شهرداری کرمانشاه «کارت شهری» را پیگیری می‌کند، افزود: اگر این طرح اجرایی شود، پرداخت کرایه تاکسی و اتوبوس نیز از طریق همین کارت انجام می‌شود، اما تا زمان انجام این طرح در صدد هستیم همچون تهران از طریق خرید کارت‌ها، شهروندان بتوانند کرایه اتوبوس را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند، البته این کارت‌ها قابل شارژ باشد.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه افزود: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته، این طرح تا پایان امسال اجرایی می‌شود و شهروندان می‌توانند کرایه اتوبوس را به‌صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در تهران از طریق کدهای QR انجام می‌شود که پیگیر اجرای این طرح در شهر کرمانشاه هستیم، ادامه داد: این طرح تا پایان امسال اجرایی می‌شود، بنابراین تا آن زمان پرداخت کرایه تاکسی و اتوبوس در شهر کرمانشاه الکترونیکی می‌شود.

احمدی از خرید ۹۰ دستگاه اتوبوس و میدل‌باس جدید برای ناوگان حمل‌ونقل عمومی کرمانشاه خبر داد و افزود: این خودروها از شهریورماه به تدریج به ناوگان حمل‌ونقل این کلان‌شهر اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه بخشی از این خودروها به شهرک‌های حاشیه‌ای اختصاص پیدا می‌کند، گفت: به دلیل فاصله بسیار این شهرک‌ها از مرکز شهر و کمبود مسافر، تردد اتوبوس‌های شخصی در این مسیرها به صرفه نبود که امیدواریم با اختصاص اتوبوس‌های دولتی به این مسیرها، مشکلات مردم این شهرک‌ها رفع شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.