| کد خبر: 209141 |

در تاکسی و اتوبوس‌های کرمانشاه باید با "فاصله" بنشینید

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه از آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس‌های شهری کرمانشاه خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه از آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس‌های شهری کرمانشاه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سجاد سلیمانی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، از اجرای طرح فاصله گذاری در ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری کرمانشاه خبر داد.

وی با اشاره به فعالیت 40 درصد ناوگان تاکسیرانی کرمانشاه، گفت: در چند روز گذشته بحث ممنوعیت نشستن بیش از دو نفر در صندلی عقب تاکسی های کرمانشاه به اجرا درآمد تا از این طریق بتوان فاصله مناسب را میان مسافران ایجاد کرد.

این مسئول با بیان اینکه هم اکنون از 210 دستگاه اتوبوس شهری کرمانشاه هم 40 درصد آنها فعال هستند، گفت: از روز گذشته(23 فروردین) و با شروع کار ناوگان اتوبسرانی، طرح فاصله گذاری در اتوبوس های کرمانشاه نیز به اجرا درآمده است.

سلیمانی تصریح کرد: در این طرح کابین راننده از مسافران جدا شده و از طرفی صندلی هر مسافر نیز در اتوبوس تعیین شده است.

وی افزود: با توجه به تعیین صندلی مسافران برای نشستن، مسافران باید یک درمیان در اتوبوس بنشینند و از طرفی هیچ مسافری حق ایستادن در اتوبوس را ندارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه تاکید کرد: در حال حاضر شرایط وجود مسافر بگونه ای است که با وجود این ضوابط باز هم صندلی های بسیاری در اتوبوس‌ها خالی است، اما در صورت افزایش مسافر، رانندگان اتوبوس باید به دقت به این ضوابط توجه داشته باشند، در غیراینصورت با آنها برخورد می‌شود.

سلیمانی افزود: در حال حاضر چهار اکیپ نظارتی تاکسیرانی فعال است و با تاکسی‌ها و اتوبوس‌های متخلف برخورد خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: به همه رانندگان اتوبوس ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده داده شده و توقع این است که رانندگان خود بر اجرای این مقررات اهتمام کافی داشته باشند.

سلیمانی تاکید کرد: موفقیت این طرح‌ها در گرو همکاری مردم است و از مردم می‌خواهیم رعایت نکات بهداشتی و نیز رعایت فاصله لازم از افراد جامعه را داشته باشند.

وی افزود: توصیه ما به مردم این است که این روزها در خانه مانده و از ترددهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت استفاده از اتوبوس و تاکسی رعایت فاصله را داشته و حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.