| کد خبر: 270791 |

اعلام وضعیت اجرای طرح زوج و فرد در کرمانشاه

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کرمانشاه از عدم اجرای طرح زوج و فرد در شهر کرمانشاه در نیمه اول امسال خبر داد.

تین نیوز

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کرمانشاه از عدم اجرای طرح زوج و فرد در شهر کرمانشاه در نیمه اول امسال خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ حجت الله عزیزی با اشاره به افزایش طول روز و کاهش فعالیت مدارس در نیمه اول سال گفت: در همین راستا با توجه به روان شدن نسبی ترافیک، هر ساله طرح زوج و فرد در نیمه اول سال اجرایی نمی شود.

وی افزود: تاکنون در زمینه اجرای این طرح در نیمه اول سال تصمیم گیری نشده، اما بر اساس تجربیات سنوات گذشته این طرح در نیمه اول سال اجرایی نمی شود.

عزیزی با اشاره به افزایش طول روز در نیمه اول سال گفت: همین امر موجب شده ترددها در زمان گسترده تری صورت گرفته و شاهد ترافیک کمتری در معابر اصلی شهر باشیم، همچنین به دلیل کم شدن فعالیت مدارس در نیمه اول سال، عموما ترافیک کمتری را در این بازه زمانی شاهد هستیم و همین امر موجب شده نیازی به اجرای طرح زوج و فرد نباشد.

رییس پلیس راهور شهرستان کرمانشاه با تاکید بر لزوم هوشمند شدن کنترل ترافیک گفت: کنترل ترافیک با شیوه های سنتی و با استفاده از نیروهای پلیس راهور امکان پذیر نیست، چرا که تعداد نیروها محدود بوده و آن طور که باید نمی توان بر تخلفات منجر به ترافیک نظارت داشت.

وی با تاکید بر استفاده از دوربین برای رصد تخلفات ترافیکی از جمله پارک دوبل، گفت: در همین راستا ۱۸۰ نقطه در سطح شهر جانمایی شده تا طبق توافق صورت گرفته با شهرداری کرمانشاه، در این نقاط دوربین نصب شود.

عزیزی گفت: طبق توافق صورت گرفته در فاز اول تا شهریور امسال شهرداری کرمانشاه قرار است ۴۵ دوربین خریداری کرده و در ۴۵ نقطه که عمدتا سه خیابان اصلی شهر را شامل می شود، نصب کند.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: با نصب این دوربین ها، از مهرماه سال آینده اجرای طرح زوج و فرد بصورت هوشمند و توسط این دوربین ها صورت می گیرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.