| کد خبر: 271322 |

پارکینگ های کرمانشاه زیر ذره بین تعزیرات

کارشناس نظارت بر گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از بازرسی از بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه طی یک ماه اخیر و پلمب دو پارکینگ متخلف خبر داد.

تین نیوز

کارشناس نظارت بر گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از بازرسی از بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه طی یک ماه اخیر و پلمب دو پارکینگ متخلف خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، جلال محکی با اشاره به نظارت جدی که روی پارکینگ ها در یک ماه اخیر و خصوصا ایام نوروز صورت گرفته، گفت: در این مدت ۵۰ پارکینگ را بازرسی کردیم و برای ۱۱ پارکینگ پرونده تشکیل شد.

محکی از محکوم شدن و جریمه هشت پارکینگ با مبلغی بیش از یک میلیارد و 100 میلیون ریال خبر داد و عنوان کرد: دو پارکینگ متخلف را نیز پلمب کردیم.

وی با بیان اینکه نظارت بر پارکینگ ها صرفا محدود به پارکینگ های دارای مجوز نبوده، افزود: هر پارکینگی که در سطح شهر خودرو پذیرش می کرد را رصد کردیم و بیشتر موارد تخلف هم مربوط به پارکینگ های فاقد مجوز بوده است.

محکی، گرانفروشی و نداشتن مجوز را از بیشترین موارد تخلف پارکینگ های کرمانشاه دانست و یادآور شد: عمده این تخلفات در پارکینگ های محدوده «پارکینگ شهرداری» رخ داده است.

وی تاکید کرد: پارکینگ هایی که فاقد مجوز فعالیت هستند باید هرچه زودتر نسبت به تعیین تکلیف مجوز خود اقدام کنند و پارکینگ های مجاز نیز موظف به نصب نرخ نامه و رعایت آن هستند.

کارشناس نظارت بر گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه نظارت بر پارکینگ های کرمانشاه ادامه دار خواهد بود، اظهار کرد: شهروندان هم می توانند هرگونه تخلف پارکینگ ها را از طریق سامانه ۱۳۵ با تعزیرات در میان بگذارند و بدانند در کوتاه ترین زمان به تخلفات رسیدگی خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.