| کد خبر: 243259 |

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر همدان ضروری است

عضو شورای اسلامی شهر همدان نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی همدان را ضروری دانست و گفت: در سفر رییس جمهور، شهرداری باید پیشنهاد جذب تسهیلات برای نوسازی تاکسی‌ها را داشته باشد.

تین نیوز

عضو شورای اسلامی شهر همدان نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی همدان را ضروری دانست و گفت: در سفر رییس جمهور، شهرداری باید پیشنهاد جذب تسهیلات برای نوسازی تاکسی‌ها را داشته باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، علی رحیمی‌فر یکشنبه در جلسه کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان ضمن تشکر از اقدامات سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان، گفت: در راستای ملاحظات و صیانت از محیط زیست و صرفه جویی در سرمایه‌های تجدید ناپذیر توجه به ناوگان حمل و نقل عمومی ضروری است.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش مصرف انرژی، محدود بودن منابع طبیعی، حرکت در راستای طرح توسعه پایدار و حفظ محیط زیست و نیل به سمت عدالت شهروندی و حفظ و صیانت از منابع و سرمایه‌های تجدید ناپذیر باید به سمت توسعه حمل و نقل عمومی انبوه بر سبک مثل بی آر تی یا آل ار تی در شهر همدان حرکت کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر همدان تاکید کرد: برای کاهش و رفع آلودگی هوا، قطعاً توسعه زیر ساخت‌های حمل و نقل عمومی حمایت مسؤلین را می‌طلبد.

رحیمی‌فر با اشاره به سفر قریب الوقوع ریاست جمهوری در به همدان، تاکید کرد: شهرداری باید از این فرصت برای جذب اعتبارات و تسهیلات استفاده کند و پیشنهاد جذب تسهیلات قرض الحسنه برای نوسازی تاکسی‌ها را داشته باشد.

وی همچنین به افزایش روز افزون خودرو و متعاقب آن مشکلات ترافیک شهری اشاره کرد و یادآور شد: بدون شک با شرایطی که ایجاد شده است و با افزایش خودروها شاهد آلودگی‌های زیست محیطی و ترافیک سطح شهر هستیم و بر این اساس نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس‌های سازگار با محیط زیست امری ضروری است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.