| کد خبر: 240837 |

◄ کاشت ۳۰ هزار اصله نهال از سوی سازمان راهداری کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: ۳۰ هزار اصله نهال در کشور به مناسبت روز درختکاری در راستای اجرای طرح سراسری مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به صورت همزمان کاشته می‌شود.

تین نیوز

طرح سراسری مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به‌مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی به صورت نمادین به میزبانی شهرستان دماوند اجرا شد.

به گزارش تین نیوز، داریوش امانی امروز یکشنبه در حاشیه اجرای این طرح که به صورت نمادین در شهرستان دماوند برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای این طرح به صورت همزمان در سراسر حدود ۳۰ هزار اصله درخت توسط عوامل راهداری کاشته خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: همچنین طرح پاکسازی راه‌ها، راهدارخانه، مجتمع های خدمات رفاهی و ادارات استانی و شهرستانی نیز در روز گذشته انجام شد. این نهال‌ها در مقابل راهدارخانه‌ها و مسیرهای تردد کاشته شده و این نهضت هر ساله انجام خواهد شد.

امانی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم حوزه  راهداری منظر آرایی و پاکیزگی مسیر عبور و مرور است گفت: یکی از الزامات این مهم فضای سبز و درخت بوده که اجرای آن به تمام کشور الزام شده است.

رعایت دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا در سفر نوروزی

وی در خصوص آمادگی این نهاد در سفرهای نوروزی خاطر نشان کرد: همچنان تاکید ما به مردم رعایت دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا و پرهیز از سفرهای غیرضروری است، اما در صورت سفر ضروری، قبل از حرکت  اطلاعات راه مقصد را از سامانه ۱۴۱ راهداری دریافت نمایند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه تمهیدات لازم برای نوروز در نظر گرفته شده گفت: اقدامات لازم از قبیل خط کشی، نصب علائم و ایمن سازی محورها انجام شده و تمام راهدارخانه، راهداران در ایام نوروز با ۹ هزار و ۵۰۰ دستگاه ماشین آلات در سطح کشور در آماده باش خواهند بود.

ستاد نوروزی از ۱۵ اسفندماه آغاز و تا ۲۰ فروردین ادامه دارد

امانی با بیان اینکه ۱۲ هزار نفر از پرسنل راهداری در ایام نوروز آماده خدمت به مردم هستند گفت: ستاد نوروزی از ۱۵ اسفندماه آغاز و تا ۲۰ فروردین ادامه دارد و ۶۸ هزار و ۴۰۰ دستگاه ناوگان مسافربری در این ایام بر اساس دستور العمل های ستاد مبارزه با کرونا آمده خدمات رسانی به مردم هستند.

در این مراسم نوروزی مدیرکل محترم راهداری استان تهران و مصدقی معاونت راهداری استان تهران احمدی و رئیس راهداری شهرستان دماوند حضور داشتند.

با اجرای این طرح حدود ۱۵۰ اصله نهال در محور محور دماوند - فیروزکوه محدوده ورودی روستای اسلام‌آباد غرس شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.