| کد خبر: 240821 |

آینده ای پایدار برای حمل و نقل و لجستیک

هدف تنگرام گردآوری یک اکوسیستم از سراسر جهان، از جمله محققان فردی، تیم‌ هایی از مراکز تحقیقاتی پیشرو و دانشگاه‌ ها و کارآفرینان جوان است.

تین نیوز

رودولف سعده، رئیس و مدیر اجرایی گروه CMA CGM، در مراسمی با حضور نماینده وزیر در بخش حمل و نقل فرانسه، شهردار مارسی و ژان میشل ویلموت، سنگ بنای تنگرام، مرکز آموزش و نوآوری گروه کشتیرانی فرانسوی CMA CGM را پایه گذاری کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از آسام تدبیر، تانگرام، نام خود را از یک معمای چینی که نیاز به خلاقیت و تفکر عمیق دارد، گرفته تا به کانونی جدیدی برای همکاری حول دو محور اصلی، یعنی توسعه مهارت ها و تسریع نوآوری تبدیل شود.

دراین پروژه همه چیز در راستای استفاده از هوش جمعی، گردهم آوردن مهارت ها و نگاه به دنیای آینده است.

تمام کارکنان این گروه در سراسر جهان به آموزش دسترسی خواهند داشت.

نزدیک به ۹۰ نفر در روز می توانند در جلسات آموزشی از بستر سایت استفاده کنند.

همچنین تانگرام میزبان یک مرکز آموزش کارآموزان خواهد بود تا نیاز به متخصصان در مناطق پرتقاضا را برآورده کرده و افراد را برای مشاغل آینده آموزش دهد.

هدف تنگرام گردآوری یک اکوسیستم از سراسر جهان، از جمله محققان فردی، تیم‌ هایی از مراکز تحقیقاتی پیشرو و دانشگاه‌ ها و کارآفرینان جوان است.

آنها با متعاملین این گروه برای یافتن راه حل های مورد نیاز برای مقابله با چالش های جهانی تعامل خواهند داشت.

تنگرام، یک کانون جدید و برجسته است، که آینده ای پایدار برای حمل و نقل و لجستیک را شکل می دهد.

 تنگرام که در دروازه پارک ملی des Calanques قرار دارد، نقش تحول آفرین در بخش حمل و نقل و لجستیک از طریق پرداختن به چالش های هسته اصلی، انتقال انرژی و تجارت جهانی برای آینده دارد.

معماری این پروژه که به ژان میشل ویلموت سپرده شده، یک مکانی عالی برای ملاقات و بحث در مورد چالش ها برای گروه های مختلف است که دارای یک مرکز آموزشی به مساحت بیش از ۲۵۰۰ متر مربع ، از جمله یک مرکز نوآوری و یک مرکز رویدادها و همچنین یک مرکز رستوران و یک کافه است، که در اطراف عمارت یک اشراف زاده قرن ۱۹ میلادی واقع شده است.

با تنگرام، گروه کشتیرانیCMA CGM قصد دارد یک مرکز تعالی و گفتگو برای، ایده‌ها و راه‌حل‌های جدید با حمایت افراد مستعد ایجاد و آنها را به پروژه‌های تاثیرگذار تبدیل کند.

گروه CMA CGM که در سال ۱۹۷۸ در مارسی تأسیس شد، سابقه ای طولانی در این شهر دارد که بیش از ۲۵۰۰ نفر از کارمندان این گروه در آن زندگی می کنند.

با مرکز TANGRAM، پیوند جدیدی با شهر ایجاد شده که به ارتقای شهرت آن در سراسر جهان کمک خواهد کرد.

ردولف سعده، رئیس و مدیر اجرایی گروه CMA CGM، اظهار داشت: با تنگرام، گروه CMA CGM خود را به یک مرکز آموزشی و نوآورانه برای مقابله با چالش‌ های اصلی پیش رو و ایجاد حمل و نقل و لجستیک پایدار برای آینده تجهیز می‌کند.

این مرکز به تعهد ما به ابداع راه‌حل‌هایی برای آینده در زمینه‌ های دریا، خشکی، حمل و نقل هوایی و لجستیک با رویکردی آینده‌نگرانه، کارشناسان، استارت‌ آپ‌ها، محققان و سایر شرکت‌ های گروه ما را از سراسر جهان گرد هم می‌آورد.

نماینده وزیر فرانسه در بخش حمل و نقل نیز گفت: «ما نمی توانیم دنیای فردا را با تکیه بر دستاوردهای ۲۰ یا ۳۰ ساله گذشته بسازیم. یادگیری مادام العمر باید به یک هنجار تبدیل شود که تنگرام در این امر مشارکت دارد. امروز گذاشتن سنگ بنای آن مایه افتخار است.»

شهردار مارسی هم گفت: «آکادمی تنگرام نقطه شروع یک ماجراجویی شگفت انگیز بر اساس روحیه ای پیشگام و نوآور به نفع جامعه ای سبزتر و آبی تر خواهد بود که کاملاً با پروژه شهرداری ما مطابقت دارد. این اکادمی برای افزایش آگاهی جوانان مارسی به حرفه های مرتبط با دریا و دفاع از میراث دریایی و همچنین زیر سطح دریایی ما طراحی شده است. این نقطه ملاقات برای همه کسانی خواهد بود که می خواهند فعالیت خود را متحول کنند. درچند سال آینده، ده‌ ها دانشجو و متخصص را خواهیم دید که فرصت بی‌نظیری برای پیوستن به تنگرام خواهند داشت.»

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.