| کد خبر: 240451 |

◄ همکاری ایران و قطر در حوزه‌های ترانزیت، کشتیرانی و حمل و نقل هوایی

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مهم ترین اهداف سفر خود به قطر گفت:‌ در دیدار با همتای قطری پیرامون راه‌اندازی خطوط منظم کشتیرانی، حمل و نقل ترانزیتی و افزایش پروازهای دو کشور مباحثی مطرح شد و امضای چهار توافق‌نامه در حضور رییس جمهور و امیر قطر را در دستور کار قرار گرفت.

تین نیوز

 رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در خصوص مهم‌ترین اهدافی که در سفر به قطر و در دیدار با همتای قطری‌اش دنبال می‌شود، گفت: با حضور در قطر با وزیر حمل و نقل این کشور مذاکراتی مبنی بر راه اندازی خطوط منظم کشتیرانی و دریایی، حمل و نقل ترانزیتی، افزایش پروازهای دو کشور و توافق برای استفاده بیشتر از خطوط هوایی انجام شد.

بیشتر بخوانید:

وزیر راه: روابط هوایی و دریایی ایران و قطر افزایش می یابد

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی،‌ وی با بیان اینکه در حوزه دریایی درخصوص ایجاد خط کشتیرانی منظم به ایران و قطر توافقاتی انجام گرفت، عنوان کرد:‌ یک طرح مطالعاتی برای زیرگذر اتصال قطر به ایران نیز مورد مذاکره و بحث کارشناسانه قرار گرفت و خوشبختانه فردا با حضور رییس جمهور که وارد این کشور می‌شوند، چهار توافق‌نامه را در حضور رییس جمهور و امیر قطر خواهیم داشت که می‌تواند نقش مهمی در مساله صادرات و واردات این دو کشور ایفا کند.

وزیر راه و شهرسازی همچنین به موضوع تردد به قطر در جام جهانی اشاره و اظهار کرد:‌ تردد در زمان جام جهانی و نحوه این تردد از موضوعاتی بود که امروز در دستور کار قرار دادیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.