| کد خبر: 240232 |

مسیر ریلی جدید برای حمل و نقل مواد فاسدشدنی از چین به مسکو

اولین قطار اختصاصی کانتینری از محمولات سردخانه‌ ای توسط شرکت JSC "RZD Logistics" از استان شاندونگ چین به مسکو ارسال شد.

تین نیوز

اولین قطار اختصاصی کانتینری از محمولات سردخانه‌ ای توسط شرکت JSC "RZD Logistics"  از استان شاندونگ چین به مسکو ارسال شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از آسام تدبیر، این قطار حامل ۵۰ کانتینر یخچالی هوشمند مملو از هزار تن میوه، سبزیجات تازه و خوراکی‌ های منجمد و همچنین سایر مواد غذایی و تجهیزات پزشکی است که در تاریخ اول فوریه ایستگاه زیبو (استان شاندونگ) را ترک کرد و انتظار می رود ۱۸ فوریه به مقصد برسد.

این قطار از طریق گذرگاه مرزی Zabaikalsk-Manchuria به ایستگاهSelyatino  (مسکو) می‌ رسد.

شرکت لجستیکی چند وجهی RZD Logistics به عنوان اپراتور این قطار عمل می‌ کند و مجموعه‌ ای از خدمات از جمله فراهم کردن واگن، پرداخت تعرفه‌های گمرکی در چین و روسیه و ترخیص کالا را در مقصد انجام می‌دهد.

حمل محمولات درون کانتینرهای یخچالی هوشمند با نظارت مستمر بر عملکرد کانتینرهای یخچالی بر روی واگن‌ ها برای حفظ کیفیت کالاها در طول مسیر صورت می‌ گیرد.

دیمیتری مورف، مدیر عامل RZD Logistics گفت: «راه اندازی مسیر جدید به ما این امکان را می‌ دهد که سازماندهی زنجیره تامین کالاهای سردخانه‌ ای بین روسیه و چین را در چارچوب پروژه Agroexpress به توفیق جدیدی برسانیم».

با توجه به افزایش تقاضا از سوی طرف‌های روسی و مشتریان در سایر کشورها برای اینگونه حمل‌ و نقل‌ ها به جای استفاده از مسیرهای متعارف حمل دریایی که این روزها با چالش‌ های متعددی به دلیل اختلالات زنجره تامین روبرو هستند، این امر از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است.

در سال جاری، شرکت فوق الذکر در نظر دارد جغرافیای پروژه را از جمله در چین توسعه دهد و مقاصد جدیدی برای صادرات و واردات کالاهای کشاورزی ایجاد کند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.