| کد خبر: 239903 |

◄ مجتمع های بین راهی فاقد امکانات رفاهی، چگونه مجوز گرفتند؟

یک فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا از مسئولان مرتبط خواست در فصل سرما بر شرایط مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی نظارت نمایند.

تین نیوز

یک فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا از مسئولان مرتبط خواست در فصل سرما بر شرایط مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی نظارت بیشتری داشته باشند.

به گزارش تین نیوز، محمد اتحادی راننده کامیون دار این مطلب را در شبکه های اجتماعی بیان کرد و از نبود آب گرم برای شست و شوی دست و همچنین وضو گرفتن، به عنوان یکی از مشکلات این مجتمع ها یاد کرد.

وی با طرح این پرسش که مگر هنگام ساختن مجتمع ها، مالکان همه شرایط تاسیس و ساخت را تقبل نمی کنند، عنوان کرد: در اغلب این مجتمع ها از آب گرم خبری نیست که راننده بخواهد وضو بگیرد.

او افزود: در یکی از این مجتمع ها، مسافرانی از اهل سنت را مشاهده کردم که در ساعت 6 صبح در این سرما با آب سرد وضو می گرفتند.

این راننده کامیوندار ادامه داد: نبود آب گرم تنها مشکل نیست، در اغلب مجتمع های رفاهی بین راهی، دمای نمازخانه ها با دمای یخچال همسان بوده و فرش های کثیف نمازخانه ها و تاریکی آنها که چراغ ندارند، شرایط را برای نمازگزاران سخت می کند.

اتحادی افزود: برخی از مجتمع ها، فضای بسیار بزرگی داشته و از پمپ بنزین، فروشگاه، پارکینگ وسیع برخوردارند اما فضای نمازخانه آنچنان کوچک است که سه نفر با مشکل می توانند نماز بخوانند.

وی خواستار رسیدگی به این وضعیت شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.