| کد خبر: 239644 |

◄ دوم بهمن؛ روز عجیب پایانه بار بندر امام خمینی+ فیلم

متولیان امر مشکلاتی مانند رسوب کالا در بنادر و گمرکات کشور را یکی از دلایل افزایش قیمت کالاها در کشور کرده و می گویند این توقف ها موجب افزایش هزینه تمام شده کالاها می شود.

تین نیوز

برخی رانندگان کامیون فیلم هایی از وضعیت پایانه بار بندر امام خمینی منتشر کرده اند که حکایت از توقف تعداد زیادی کامیون در این پایانه دارد که عجیب به نظر می رسد.

به گزارش تین نیوز، در یکی از این فیلم ها که مربوط به دوم بهمن ماه امسال است، راننده می گوید که صف کامیون ها برای ورود به پایانه بندر امام تا پلیس راه رسیده است.

در فیلم دیگری که مربوط به همین روز است،  پارکینگ پایانه بندر امام خمینی نشان داده شده که از کامیون های پارک شده پر شده و دیگر جای پارک ندارد.

به گزارش تین نیوز، این موضوع از آن جهت مهم است که بندر امام خمینی، بندری برای بارگیری کالاهای اساسی محسوب می شود.

بارها پیش آمده است بنا به دلایل مختلف از جمله بی نظمی در پایانه ها و مکان های اعلان بار، صف های طولانی در هنگام بارگیری و خروج از اسکله، ناامنی جاده ها، کمبود امکانات در پایانه و ... رانندگان کامیوندار از عزیمت به این بندر پرهیز کرده اند اما با فراخوان مسئولان و حتی ارایه مشوق هایی برای حمل کالاهای اساسی از سوی آنان، مجددا برای بارگیری به این بندر مراجعه نموده اما باز هم با همان شرایط قبلی مواجه شده اند.

این در حالی است که متولیان امر مشکلاتی مانند رسوب کالا در بنادر و گمرکات کشور را یکی از دلایل افزایش قیمت کالاها در کشور کرده و می گویند این توقف ها موجب افزایش هزینه تمام شده کالاها می شود.

بیشتر بخوانید:

در چنین شرایطی تسریع در تخلیه و بارگیری کالا نه تنها می تواند موجب دسترسی بهتر مردم به کالاهای مورد نیازشان گردد بلکه منجر به جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت تمام شده کالا نیز می شود. موضوعی که در شرایط اقتصادی فعلی کشور و با توجه به تورم بالا، بسیار حائز اهمیت است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.