| کد خبر: 237704 |

◄ ابلاغیه مهم وزیر کار در مورد کلاس های مهارت آموزی رانندگان ناوگان عمومی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ابلاغیه ای به مدیران کل ستادی و استانی بر ممنوعیت انعقاد هرگونه قرارداد با موسسه و نهاد یا ارگان های آموزشی در مواردی که سازمان آموزش فنی و حرفه ای حائز ظرفیت فعال آموزشی باشد، تاکید کرد.

تین نیوز

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ابلاغیه ای به مدیران کل ستادی و استانی بر ممنوعیت انعقاد هرگونه قرارداد با موسسه و نهاد یا ارگان های آموزشی در مواردی که سازمان آموزش فنی و حرفه ای حائز ظرفیت فعال آموزشی باشد، تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز، در بخشی از ابلاغیه حجت الله عبدالملکی به تاریخ 6 آذر ماه 1400، آمده است: با عنایت به این که سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور دارای گسترده ترین شبکه آموزش های مهارتی در کشور بوده ... به منظور انسجام و ارزش گذاری به آموزش های سازمان مذکور و توسعه فرهنگ مهارت آموزی، از تاریخ صدور این ابلاغیه (6 آذر ماه 1400)، کلیه معاونت ها، سازمان ها، صندوق ها، بانک ها، موسسات و شرکت های تابعه موظف هستند نیازهای آموزش های مهارتی مورد نیاز بخش های تابعه را از طریق انعقاد تفاهم نامه یا قراداد با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تامین  نمایند.

به گزارش تین نیوز، برخی فعالان بخش حمل و نقل جاده ای با استناد به این ابلاغیه بر لزوم ممنوعیت انعقاد قرارداد ادارات استانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با آموزشگاه های غیر وابسته به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور  در زمینه برگزاری کلاس های مهارت آموزی به رانندگان ناوگان سنگین، تاکید کرده و خواستار اجرای هرچه سریعتر این ابلاغیه شدند.

به گفته آنان در برخی استان ها، افرادی با استفاده از رانت و ارتباطات خاص با مقامات صنفی و دولتی نسبت به ایجاد آموزشگاه هایی برای آموزش رانندگان ناوگان سنگین اقدام کرده اند که تخصص و شرایط لازم برای انجام این کار را ندارند.

ابلاغیه وزارت کار
ابلاغیه وزیر کار در مورد برگزاری کلاس های آموزشی برای رانندگان سنگین سوار

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.