| کد خبر: 236232 |

بررسی طرح انجام پروژه‌های ریلی با تهاتر نفت

عضو هیئت رییسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: طرح انجام پروژه های ریلی با تهاتر نفت و عملکرد مالی سال ۱۳۹۹ مجلس بررسی شد.

تین نیوز

عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت:در جلسه این کمیسیون طرح انجام پروژه های ریلی با تهاتر نفت و عملکرد مالی سال ۱۳۹۹ مجلس بررسی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، غلامحسین کرمی در تشریح نشست روز سه شنبه کمیسیون برنامه و بودجه گفت: این کمیسیون در جلسه خود با حضور مسئولانی از وزرات نفت، مرکز پژوهش های مجلس و دیوان محاسبات کل کشور ضمن ادامه رسیدگی به طرح انجام پروژه های ریلی با تهاتر نفت،  لایحه اصلاح قانون استفاده متوازن از امکانات کشور برای ارتقای سطح متناظر مناطق کمتر توسعه یافته و عملکرد مالی سال ۱۳۹۹ مجلس شورای اسلامی در اجرای جزء(۲) تبصره (۱) ماده (۵۱) قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی را مورد بحث و بررسی قرار داد.

 عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اضافه کرد:  بعد از بررسی طرح انجام پروژه های ریلی با تهاتر نفت به دلیل وجود برخی ایرادات مقرر شد، بعد از اصلاح کلیات این طرح در کمیسیون برنامه و بودجه به رای گذاشته شود.  لایحه اصلاح قانون استفاده متوازن از امکانات کشور برای ارتقای سطح متناظر مناطق کمتر توسعه یافته نیز دارای ایراداتی بود که این لایحه نیز برای رفع ایرادات به کمیته مربوطه ارجاع شد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس تصریح کرد: مسئولان امور مالی مجلس در نشست امروز در خصوص عملکرد مالی سال ۱۳۹۹ مجلس شورای اسلامی در اجرای جزء(۲) تبصره (۱) ماده (۵۱) قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گزارشی را ارائه کردند که مقرر شد، کمیسیون بعد از بررسی آن نظر خود را اعلام کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.