| کد خبر: 235581 |

◄ اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان مازندران انتخاب شدند

نهمین دوره انتخابات هئیت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در روز چهارشنبه 7 مهر ماه برگزار و نتایج آن اعلام شد.

تین نیوز
 دکتر سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس دستگاه نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران ، با اشاره به برگزاری نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان اظهار داشت: این دوره از انتخابات به صورت الکترونیکی در روز چهارشنبه مورخ 7 مهرماه 1400 با حضور 14920 نفر و مشارکت بیش از 40 درصد اعضاء برگزار گردید و نتایج آرا به شرح ذیل اعلام میگردد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی، در رشته عمران : حمید سفیدگر بانی با 4860 رای – مبین افضلی راد با 4521 رای – نیما احتشامی با 3721 رای – حسین سلطانی لرگانی با 3254 رای – فرهاد فرزاد با 3077 رای – فرشاد گوران اوریمی با 3050 رای به عنوان اعضای اصلی گروه عمران و ابراهیم قریشی طیبی با 3022 رای به عنوان عضو علی البدل گروه عمران حائز بیشترین رای ماخوذه شده اند .
در گروه نقشه برداری : محسن اکبرزاده با 5544 رای به عنوان عضو اصلی و ولی قاسمی نژاد زواردهی با 2965 رای با عنوان عضو علی البدل گروه نقشه برداری انتخاب شده اند .
در گروه معماری : آزاده محمودی رودپشت با 5922 رای – فاطمه ابراهیم زاده نوایی با 5115 رای و فرهاد خدادی کوچکسرایی با 3114 رای به عنوان اعضای اصلی و امین جعفری با 3056 رای با عنوان علی البدل گروه معماری حائز بالاترین رای ماخوذه شده اند .
در گروه شهرسازی : سید محمود میثاقی با 7518 رای به عنوان عضو اصلی و حسن حاجی زاده با 2589 رای به عنوان عضو علی البدل گروه شهرسازی دارای بیشترین رای از مجموع آرای ماخوذه شده اند.
در گروه مکانیک : یاسر رستمیان با 5410 رای به عنوان عضو اصلی و مونا مسگران کریمی با 5263 رای به عنوان عضو علی البدل گروه مکانیک انتخاب شدند .
در گروه برق : مهرداد اسمعیلی با 4773 رای و عهد یزدی نژاد با 4469 رای به عنوان اعضای اصلی و علی اکبر مجد با 2025 رای با عنوان عضو علی البدل گروه برق حائز بالاترین رای ماخوذه شده اند .
در گروه ترافیک : یاسر ابراهیمیان قاجاری با 4202 رای به عنوان عضو اصلی گروه ترافیک انتخاب شده ، و موفق شدند به هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران راه پیدا کنند .
اعضای منتخب پس از دریافت حکم خود از سوی وزیر راه و شهرسازی به مدت 3 سال هدایت سازمان نظام مهندسی استان را در مازندران بر عهده می گیرند . شایان ذکر است وفق ماده ۷۰ آئین نامه مذکور مدت قبول شکایات مربوط به انتخابات تا ۵ روز بعد از اخذ رای می باشد و نتیجه قطعی پس از انجام رسیدگی به شکایات توسط هیات اجرایی و دستگاه نظارت استان و تائید آن توسط دستگاه نظارت انتخابات کشور و صدور اعتبار نامه اعضاء اصلی و علی البدل هیات مدیره سازمان استان خواهد بود.
دکتر سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس دستگاه نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران ضمن تشکر از حضور اعضای سازمان در این انتخابات اذعان داشت : امیدوارم از ظرفیت جامعه مهندسین در راستای پیشرفت و توسعه صنعت ساختمان در شهرهای استان به خوبی استفاده شود 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.