| کد خبر: 228142 |

شهردار اصفهان:

◄ یک و نیم میلیون قلمه گل در آستانه نوروز در شهر اصفهان کاشته شد

شهردار اصفهان گفت: طرح شهرداری اصفهان برای آماده سازی شهر در ایام نوروز با عنوان «به استقبال بهاران» آغاز شده است که بر اساس این طرح، یک و نیم میلیون قلمه گل در شهر اصفهان کاشته شد.

تین نیوز

شهردار اصفهان گفت: طرح شهرداری اصفهان برای آماده سازی شهر در ایام نوروز با عنوان «به استقبال بهاران» آغاز شده است که بر اساس این طرح، یک و نیم میلیون قلمه گل در شهر اصفهان کاشته شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در ارتباط رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» در پاسخ به پیام یک شهروند با اشاره به اینکه در سال های گذشته برنامه های خوبی در ایام نوروز در راستای ایجاد نشاط در سطح شهر برگزار می شد، اظهار کرد: برگزاری برنامه های از میدان تا میدان، برنامه های تخت فولاد و مراسمی که در پل خواجو برگزار می شد از جمله آنهاست.

وی با بیان اینکه هم اکنون در آخرین هفته زمستان به سر می بریم و شهر از ابتدای اسفند به استقبال بهار رفته است و خود را برای یک بهار زیبا آماده کرده است، گفت: طرح شهرداری در این راستا با عنوان «به استقبال بهاران» آغاز شده است و در حوزه خدمات شهری، مناطق 15 گانه و ناژوان از ابتدای اسفند پاکسازی و زیباسازی شهر در حال اجراست.

شهردار اصفهان افزود: در این طرح بیش از یک و نیم میلیون قلمه انواع گل در شهر کاشته شده است.

وی با بیان اینکه بیش از هزار و 250 کیلومتر جدول، 83 هزار متر نرده و حفاظ و 80 هزار پایه تابلو و علائم رانندگی رنگ آمیزی شده است، تصریح کرد: برای ایام نوروز 500 آبنما آماده شده است که از آنها استفاده می شود.

*افزایش ظرفیت ناوگان خدمات شهری برای ایام پایان سال

نوروزی افزود: با توجه به اینکه در این روزها تولید پسماند خانگی افزایش پیدا می کند، شهرداری اصفهان اقدام به افزایش ظرفیت ناوگان خدمات شهری، برای جمع آوری زباله کرده و از مردم می خواهیم نهایت همکاری را در این زمینه داشته باشند.

وی با اشاره به هفته درختکاری گفت: هفته گذشته در هفته درختکاری 100 هزار اصله درخت در شهر کاشته شد و در ناژوان آغاز کاشت چند باغ موضوعی و همچنین ایجاد 53 هکتار کمربند سبز در شهرک پرتو آغاز شد.

شهردار اصفهان همچنین از ایجاد امکان خرید اینترتی کالا از فروشگاه های کوثر از روز گذشته در شهر اصفهان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این هفته هم تندیس ها، دیوارنگاری و المان های نوروزی که از سوی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان آماده سازی شده است در سطح شهر رونمایی می شود، اظهار کرد: سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان هم تولیدات ویژه را در ایام نوروز در دستور کار دارد. 

نوروزی افزود: از مردم شریف اصفهان درخواست می کنم، گزارش فوری مشکلات احتمالی که در آستانه نوروز در شهر باقی مانده است را از طریق 137 به ما اطلاع رسانی کنند؛ برای دریافت بهتر پیام شهروندان نرم افزار جدید سامانه 137 در هفته گذشته نصب و فعال و فضای جدید کاری و مناسب این مجموعه افتتاح شد، این سامانه گوش شنوایی است تا هر مسئله ای که برای شهر و شهروندان مفید است، دریافت کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.