| کد خبر: 226475 |

◄ سواستفاده دلالان از طرح نوسازی کامیون‌های فرسوده

یک راننده کامیون در مورد سواستفاده دلالان و نمایشگاه داران از طرح نوسازی ناوگان فرسوده هشدار داد.

تین نیوز

یک راننده کامیون در مورد سواستفاده دلالان و نمایشگاه داران از طرح نوسازی ناوگان فرسوده هشدار داد.

به گزارش تین نیوز، این راننده کامیون در شبکه های اجتماعی نوشت: آیا مسئولانی که برای صنف رانندگان و کامیونداران تصمیم گیری می کنند این موضوع را در نظر دارند که ممکن است دلالان در طرح نوسازی ناوگان دخالت کرده و بازار سیاه ایجاد کنند؟

وی افزود: به  تازکی مشاهده شده برخی افراد که به خرید، فروش و دلالی خودرو مشغول بوده و یا نمایشگاه خودرو دارند از مدتی پیش به خرید ناوگان فرسوده روی آورده و به نظر می رسد با این اقدام در پی شرکت در طرح نوسازی و خرید کامیون و انبار کردن آنها و سپس فروش بالاتر از قیمت در بازار هستند.

بیشتر بخوانید: امکان حذف حمل و نقل ایران از چرخه بین المللی قوت گرفت

این راننده کامیون با بیان این که در چند مورد خود او شاهد انجام این کار از سوی افراد غیر راننده بوده، یکی از دلایل گرایش مالکان کامیون های فرسوده به فروش خودروی خود را ناتوانی از تامین هزینه های تعمیر و نگهداری این ناوگان و همچنین عدم توانایی مالی برای شرکت در طرح نوسازی ناوگان فرسوده دانست.

به گفته وی، مشکل از آنجایی آغاز می شود که خریداران ناوگان فرسوده از رانندگان واقعی، به دلیل اینکه خودشان راننده نیستند، قصد فعالیت در این بخش را نداشته بلکه به نظر می رسد خریداری این خودروها را با هدف دلالی انجام می دهند که این امر در آینده موجب افزایش قیمت کاذب کامیون ها شده و شرایط را برای رانندگان واقعی که به دنبال خرید کامیون هستند، سخت تر می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    آیادراین طرح چه فکری به حال کسانی که بالای 25سال سابقه بیمه دارند وکامیون باسن بالا دارند وتوان پرداخت وام راندارن شده آیا کسی که سنش بالا هست مثل فرد جوان توان کار شبانه روز رادارد پس باید فکراساسی به حال افراد مسن دراین طرح شود چون باید کامیون خو د راناچارا بفروشند وبقیه بیمه وکار خودرا از دست بدهند وتابازنشته گی خانه نشین شوند وافراد سودجو سود کارراببرند