| کد خبر: 225722 |

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل:

◄ 6.5 کیلومتر از محور هراز تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود

مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در سفر به استان مازندران گفت: 6.5 کیلومتر دیگر از محور هراز تا پایان سال جاری آماده بهره برداری می شود.

تین نیوز

مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در سفر به استان مازندران گفت: 6.5 کیلومتر دیگر از محور هراز تا پایان سال جاری آماده بهره برداری می شود.

به گزارش تین نیوز، خیرالله خادمی اول آبان در بازدید از محور هراز افزود: بهره برداری 12.5 کیلومتر از این محور برنامه سال 1399 است که 6 کیلومتر آن در خردادماه زیر عبور قرار گرفته و 6.5 کیلومتر دیگر نیز تا پایان سال جاری آماده بهره برداری خواهد بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: چهارخطه کردن محدوده بایجان- تونل وانا شامل احداث یک رشته تونل 600 متری و چهار دستگاه پل به طول412 متر و یک دستگاه گالری به طول 250 متر اولویت اول بهره برداری است.

وی افزود: محدوده بایجان- پل استراباکو به طول 2 کیلومتر تا پایان سالجاری و پل استراباکو- تونل وانا نیز تا پایان سال مالی به بهره برداری خواهد رسید.

خادمی یادآور شد: چهارخطه کردن محور در محدوده لاسم- زیارباغ به طول 2.5 کیلومتر اولویت دوم این پروژه مهم در سال جهش تولید است که شامل یک رشته تونل به طول 1040 متر و یک کیلومتر دیوارسازی و پل لاسم به طول 90 متر است.

مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه بخش های در دست اجرا را شامل محدوده بلبل خوان، محدوده بایجان - تونل جدید وانا، تونل نشل، پل استراباکو و خاکبرداری معدن قلابن ذکر کرد.

خادمی در توضیح عملیات اجرایی در پل تکاور و ابتهاج گفت: پل تکاور به طول 195 متر در حال اجرای شمع محل کابلگیر و تکمیل پایلون پل است و پل کابلی ابتهاج به طول 195 متر نیز در مرحله اجرای پایلون قرار دارد. ارتفاع پایلون 66 متر است و تا ارتفاع 55 متری بتن ریزی صورت گرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.