| کد خبر: 161873 |

پیام معاون وزیر راه و شهرسازی به مناسبت روز مهندسی

شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور افتخار دارد به‌عنوان یک مجموعه مهندسی و تخصصی در سال 1396 علیرغم مشکلات اقتصادی، با تکیه‌بر دانش و تخصص مهندسان متعهد خویش و همراهی و همدلی بخش خصوصی با تلاشی مضاعف بهره‌برداری از هزاران کیلومتر انواع زیرساخت‌های حمل‌ونقل را به هم‌وطنان عزیز تقدیم نماید.

تین نیوز

شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور افتخار دارد به‌عنوان یک مجموعه مهندسی و تخصصی در سال 1396 علیرغم مشکلات اقتصادی، با تکیه‌بر دانش و تخصص مهندسان متعهد خویش و همراهی و همدلی بخش خصوصی با تلاشی مضاعف بهره‌برداری از هزاران کیلومتر انواع زیرساخت‌های حمل‌ونقل را به هم‌وطنان عزیز تقدیم نماید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، معاون وزیر راه و شهرسازی در پیامی به مناسبت روز مهندسی از کلیه مهندسان و تلاشگران عرصه ساخت زیربناهای حمل‌ونقل در کشور تقدیر کرد.

خادمی در این پیام آورده است:

"بهبود مستمر کیفیت زندگی بشری مرهون زحمات تلاشگرانی است که صادقانه درراه خدمت به انسان‌ها عمر خود را با بهره‌گیری از دانش و تجربه خویش صرف نمودند تا آینده‌ای بهتر برای همنوعان خویش رقم زنند.

ایجاد شقوق مختلف حمل‌ونقل با شبکه گسترده زیرساختی از قبیل جاده‌ای، ریلی، دریایی و هوایی و ارتقاء روزافزون این صنعت استراتژیک به‌ویژه‌ در بخش ریلی و جاده‌ای که علاوه برافزایش سهم درآمد ملی از ترانزیت کالا و مسافر و تسهیل سفر‌های برون‌شهری،‌ کاهش چشمگیر تصادفات و سوانح رانندگی و خسارت‌های مادی و معنوی آن را نیز در پی داشته است، دستاورد تلاش و ممارست مهندسانی است که بر اساس تعهد و مسؤولیت خویش سد محکم سختی‌ها، مشکلات و کمبودها را شکسته و شرایط مطلوب‌تری را برای حمل‌ونقل هم‌وطنان عزیز فراهم ساخته‌اند.

ازاین‌رو برای پاسداشت خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل و گرامیداشت پیشگامان پیشرفت و سازندگی و تجلیل از استعداد، خرد، توان و اراده جامعه بزرگ مهندسی کشور، پنجم اسفندماه روز ملی مهندسی نام‌گذاری شده است.

پنجم اسفندماه روز تجلیل از مهندسانی است که سرمایه تخصصی ایران اسلامی‌اند و قادرند با بهره‌مندی از قدرت تجزیه‌وتحلیل و نوآوری در عرصه‌های علمی جامعه را دررسیدن به توسعه همه‌جانبه و پایدار یاری کنند.

بی‌شک برای هر ایرانی زندگی در سرزمینی که مهد نام‌آوران و فرزانگان شهیری است که با تکیه‌بر تقوا، دانش، خردورزی، تلاش، کوشش، شهامت و صبوری، رسالت انجام کارهای بزرگی را در راستای رسیدن به اهدافی مقدس در پیشروی خویش قرار داده‌اند تا از این رهگذر هم برای جهانیان و هم برای جامعه‌ی اصیل و بافرهنگ خود منشان خیروبرکت و افتخارات به‌یادماندنی و اثرگذار باشند مایه‌ی مباهات و خرسندی است.

شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور افتخار دارد به‌عنوان یک مجموعه مهندسی و تخصصی در سال 1396 علیرغم مشکلات اقتصادی، با تکیه‌بر دانش و تخصص مهندسان متعهد خویش و همراهی و همدلی بخش خصوصی با تلاشی مضاعف بهره‌برداری از هزاران کیلومتر انواع زیرساخت‌های حمل‌ونقل را به هم‌وطنان عزیز تقدیم نماید. گسترش شبکه ریلی و  اتصال 5 استان به راه‌آهن سراسر کشور، بهره‌برداری از ده‌ها پروژه‌ آزادراهی و بزرگراهی خود گواه این مدعاست.

این‌جانب ضمن تبریک روز ملی مهندسی به کلیه مهندسان و همکاران سخت‌کوش و پرتلاش خود در بخش‌های مختلف شرکت و مجموعه‌های همکار در حوزه مهندسین مشاور و شرکت‌های پیمانکار و تشکر از زحمات شبانه‌روزی همه عزیزان، توفیق خدمت بیش‌ازپیش به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای جامعه مهندسی کشور مسألت دارم."

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.