| کد خبر: 219173 |

فرماندار پارس‌آباد:

◄ پارس‌آباد نیازمند اعتبارات ملی بازآفرینی است

اردبیل| فرماندار پارس‌آباد گفت: با توجه به وسعت شهرستان پارس‌آباد و وجود محلات حاشیه این شهرستان نیازمند اعتبارات ملی بازآفرینی است.

تین نیوز

اردبیل| فرماندار پارس‌آباد گفت: با توجه به وسعت شهرستان پارس‌آباد و وجود محلات حاشیه این شهرستان نیازمند اعتبارات ملی بازآفرینی است.

ابراهیم امامی در گفت‌وگو با تین نیوز، اظهار کرد: شهر پارس‌آباد با 13 محله که 9 محله آن جزو حاشیه شهر و سکونتگاه‌های غیررسمی است از این اعتبارات بی‌بهره بوده که امیدواریم در اسرع وقت مسئولان نسبت به این امر اقدام کنند.

وی با بیان اینکه سکونتگاه‌های غیررسمی و ساماندهی کالبد شهری جزو اولویت‌های دولت است، خاطرنشان کرد: برای این موضوع اعتبارات مناسبی در سطح ملی اختصاص یافته است که انتظار می‌‌رود شهرستان پارس‌آباد نیز از این اعتبارات بهره‌مند شود.

فرماندار پارس‌آباد بیان کرد: اعتبارات بازآفرینی یک ظرفیت بسیار بی‌نظیر برای شهرداری‌ها و نشانه توجه ویژه دولت به ساماندهی کالبد شهری است، گفت: برگشت اعتبارات ملی از شهرستان قابل جبران نیست و دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به جذب این منابع تا آخر شهریور ماه تلاش کنند.

امامی اعتبارات بازآفرینی را یک ظرفیت بی‌نظیر برای شهرداری‌ها دانست و افزود: شهرداری‌ها با بهره‌گیری از اعتبارات ملی بازآفرینی شهری خود را از بار مالی تامین زیرساخت‌های این مناطق جدا کنند.

وی با اشاره به بودجه سالانه ۲۸ میلیاردی شهرداری و شورا گفت: فقط از محل بازآفرینی دولت مبلغ ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون به پروژه‌های مصوب شهرداری کمک می‌شود و باید در جذب این اعتبار ملی اهتمام ویژه‌ای شود.

فرماندار پارس‌آباد برگشت اعتبارات و استفاده آن در سایر شهرها را غیرقابل قبول دانست و خاطرنشان کرد: شهر بزگ پارس آباد با ۹ محله حاشیه‌نشین به شدت به این اعتبارات نیاز دارد و باید در جذب آن اقدام اساسی صورت گیرد.

امامی از توافق اخیر با شهرداری و شورای پارس‌آباد برای تسهیل و در اختیار گذاشتن منابع مالی برای گشایش در اجرای اولویت‌های شهرستان خبر داد و گفت: اجرای ادامه خیابان مطهری، ساماندهی ورودی‌های شهر و ساماندهی ترمینال و میدان تره‌بار و کانال محمدرضالو محله آزادگان اولویت توافقات با شهرداری است که انتظار داریم تا آبان ماه امسال تغییرات ملموسی در شهر دیده شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.