| کد خبر: 214011 |

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین در بازدید از تین نیوز استان قزوین

◄ رسانه ها نقش موثری در آگاهی بخشی داشته ورسالت بزرگی در این راستا بر عهده دارند

قزوین| سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: رسانه ها نقش موثری در آگاهی بخشی داشته ورسالت بزرگی در این راستا بر عهده دارند.

تین نیوز

قزوین| سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: رسانه ها نقش موثری در آگاهی بخشی داشته ورسالت بزرگی در این راستا بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز - وحید مقدم سلیمی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین دردیدارازخبرگزاری تین نیوز،وجود پارک بانوان را یکی از زیرساخت های ضروری مراکز استان‌ عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه این پارک از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است بانوان می‌توانند ضمن استفاده از امکانات و تجهیزات ، فعالیت‌های فرهنگی را نیز در این مجموعه انجام دهند.

وی افزود:پارک بانوان مصلا بر اساس برنامه هدفمند تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد:توجه هر چه بیشتر به ایجاد زیرساخت های لازم برای افزایش نشاط، شادابی و رفاه شهروندان به خصوص قشر جوان و بانوان از برنامه های اولویت دار خدمات شهری شهرداری است و ایجاد این پارک نقش مهمی در افزایش روحیه نشاط در بین بانوان و قشر جوان دارد.

مقدم سلیمی درخصوص انتقال میدان میوه وتره بار گفت :بحث انتقال میدان میوه و تره بار سال هاست که مطرح شده، اما به دلیل اینکه بیشتر زمین های شهر کشاورزی است، مشکل مکان یابی وجود داشت. در این سال ها چند زمین برای این انتقال مطرح شد از جمله در غرب شهر قزوین و در نزدیکی شهرک اندیشه قرار بود بخشی از یک سایت ۱۵۰ هکتاری به این طرح اختصاص یابد، اما مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با تغییر کاربری آن مخالفت کرد. در نهایت، اخیرا در شمال شهر قزوین و بالای اتوبان قزوین - زنجان ۲۰ هکتار زمین جانمایی و نقشه های توپوگرافی، معماری و سازه آن نیز تهیه شده و بزودی کلنگ احداث این پروژه با حضور یکی از مسئولان کشوری به زمین زده می شود.

وی با بیان اینکه در طرح جدید همه امکانات پیش بینی شده، اظهار داشت: بانک، ساختمان اداری، خوابگاه، درمانگاه، نمازخانه، باسکول، سردخانه، پارکینگ، سرویس های بهداشتی، ایستگاه آتش نشانی، فضای سبز و سایر امکانات پیش بینی شده و سعی بر این است که هیچ گونه کمبودی در مکان فعلی وجود نداشته باشد.

وی افزود: به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، هماهنگی های لازم با مراکز درمانی استان انجام شده است تا برای انجام این اعمال، لباس، تجهیزات ایمنی و بهداشتی و همچنین محل استقرار مورد نیاز را در اختیار کارشناسان دینی قرار دهند.

مقدم اضافه کرد: برای پیشگیری از بیماری کرونا دستکش و ماسک بین رانندگان خطوط درون شهری توزیع شد.

وی گفت:همچنین علاوه بر توزیع محلول ضدعفونی، آموزش‌ لازم درباره نحوه ضدعفونی تاکسی و تهیه محلول گندزدایی به تاکسی‌رانان ارائه شد ضمن اینکه روزانه تاکسی‌های آنها ضدعفونی می‌شود.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین  با اشاره به پرشدن سایت محمد آباد عنوان کرد: سایت محمد آباد درحال پرشدن است و40درصد از پسماند خانگی وشهری شهرداری قزوین به سایت محمدآباد منتقل می شود که برای ساخت سایت جدید پسماند کارگروهی تشکیل شده که بعداز بررسی های لازم مکانی اختصاص خواهد یافت.

مقدم خاطر نشان کرد: کاشت درخت ژینکوی با قطر و ارتفاع مناسب و مطلوب در راستای افزایش سبزینگی پیاده راه مینودر وپل امام علی (ع) و ایجاد تنوع در چشم انداز طبیعی این مکان غرس شد.

وی کفت: از7دستگاه خودرو آتشنشانی درآینده نزدیک رونمایی می شود ودرفدک، شهرک اندیشه ودانش ایستگاه آتش نشانی راه اندازی می شود.

وی درپایان با اشاره به راه اندازی تاکسی سیار آتشنشانی درسطح شهر خبرداد وگفت: رانندگان تاکسی سیار درسطح را به لحاظ اطفاق حریق آموزهای لازم را خواهیم داد وتجهیز به کپسول وجعبه کمک های اولیه که درصورت اطفاق حریق قبل از حضور ماموران آتشنشانی آتش را خاموش نمایند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.