| کد خبر: 209045 |

◄ جزئیات رزرو اتوبوس و مینی‌بوس دربستی در تهران + جدول قیمت‌ها

این طرح مشابه فعالیت اسنپ و تپسی در حوزه تاکسی است اما در ظرفیت بزرگ‌تر و سفرهای درون شهری توسط اتوبوس‌ها و مینی بوس‌های تحت تملک این استارتاپ انجام می شود.

تین نیوز

طرح اتوبوس و مینی‌بوس‌های دربستی به منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از صبح امروز شنبه ۲۳ فروردین ماه در پایتخت اجرایی شد. این طرح مشابه فعالیت اسنپ و تپسی در حوزه تاکسی است اما در ظرفیت بزرگ‌تر و سفرهای درون شهری توسط اتوبوس‌ها و مینی بوس‌های تحت تملک این استارتاپ انجام می شود.

به گزارش تین نیوز، آنگونه که مسئولان شرکت واحد اتوبوسرانی می‌گویند فعالیت مینی‌بوس‌ها و اتوبوس‌های دربستی جدا از فعالیت ناوگان شرکت اتوبوسرانی است و این طرح در اتوبوس‌های بخش خصوصی و شرکت واحد اجرا نخواهد شد.

محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در این باره به ایرنا گفته است: شهروندان با مراجعه به سایت behamrah.ir و نصب این اپلیکیشن روی گوشی همراه خود می‌توانند تعدادی مسیر پر ازدحام به همراه ساعت حرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌ها را مشاهده و در نهایت یک صندلی در سرویس مورد نظر خود را رزرو کنند. شهروندان باید هزینه صندلی را به‌صورت اینترنتی پرداخت کنند و رأس ساعت انتخاب شده در مبدأ حضور داشته باشند.

ترفع درباره علامت‌گذاری طرح فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان اتوبوسرانی توضیح داد: با توجه به کمبود زمان، فاصله‌گذاری اجتماعی در تمامی اتوبوس‌های خط تندرو علامت گذاری شده است و از تمامی شهروندان درخواست داریم که به منظور حفظ سلامت خود در سایر اتوبوس‌ها، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی از شهروندان درخواست کرد که در صورت تکمیل ظرفیت اتوبوس‌ها، سوار اتوبوس‌ها نشوند و منتظر اتوبوس بعدی بمانند.

157067936

157067935

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.