| کد خبر: 208696 |

برخی اقدامات پیشگیرانه در شرکت‌های صندوق پس‌انداز کارکنان راه‌آهن در برابر کرونا

ویروس کرونا جدید سال ۲۰۱۹ (۲۰۱۹-nCoV) نوع جدیدی از ویروس کرونا میباشد. این ویروس باعث ایجاد بیماری تنفسی در افراد می شود. این ویروس اولین بار در ووهان چین شناسایی شد.۲۰۱۹-nCoV می تواند از فردی به فرد دیگر انتقال یابد. این انتقال معمولاً از طریق قطرات تنفسی – زمانی که شخص دارای ویروس سرفه یا عطسه می کند و شما آن را تنفس می کنید، اتفاق می افتد.

تین نیوز

ویروس کرونا جدید سال ۲۰۱۹ (۲۰۱۹-nCoV)  نوع جدیدی از ویروس کرونا میباشد. این ویروس باعث ایجاد بیماری تنفسی در افراد می شود. این ویروس اولین بار در ووهان چین شناسایی شد.۲۰۱۹-nCoV می تواند از فردی به فرد دیگر انتقال یابد. این انتقال معمولاً از طریق قطرات تنفسی – زمانی که شخص دارای ویروس سرفه یا عطسه می کند و شما آن را تنفس می کنید، اتفاق می افتد.

به گزارش تین نیوز به نقل از صندوق پس‌انداز کارکنان راه‌آهن کشور ما نیز از روزهای ابتدایی اسفند درگیر این ویروس منحوس شد و مواردی در کشور دیده شدند. اما دولت برای مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع این بیماری در کشور، اقدامات همه‌جانبه‌ای را در دستور کار قرار داد تا با همکاری همه نهادها و با محوریت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، این بیماری به طور کامل کنترل و ریشه‌کن شود.

موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن و شرکت‌های تابعه نیز با این راهبرد و براساس پروتکل ها و بخشنامه‌های راه آهن جمهوری اسلامی ایران اقدامات متعددی برای پیشگیری و مهار این ویروس را انجام داده است.

از جمله این موارد می توان به ضدعفونی کردن مکرر و دائم محیط موسسه با توجه به حضور اعضای صندوق برای پیگیری امور خود و همچنین شرکت های تابعه، اعطای مرخصی تا ۵۰ درصد کارکنان و همچنین بدون محدودیت به بانوان باردار و کسانیکه بیماری های زمینه ای دارند، پایین آوردن حداقلی سطح مکاتبات اداری به صورت کاغذی و … اشاره کرد.

کشور ما و به گواه آمارهای بین المللی در منطقه از نظر توانمندی پزشکی حتی در سطح بین المللی جزو کشورهای برتر است که ظرفیت بسیار بالایی دارد. مدیریت درمان کشور نیز توانمند است و وزارت بهداشت نیز با اطمینان و مسلط بر اوضاع هستند.

مجموعه موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با تجلیل از ایثارگری‌های کادر بهداشت و درمان کشور، امید دارد تا با  آموزش‌های مورد نیاز به جامعه و اقدامات بهداشتی و آگاهی بخش به زودی شاهد مهار ویروس کرونا در کشور باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.