| کد خبر: 205219 |

بهره‌برداری از چندین طرح ریلی در اینچه‌برون

آیین بهره برداری از پروژه های سایت سرمایه گذاری اینچه برون، صبح امروز به صورت ویدئو کنفرانس با وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

تین نیوز

آیین بهره برداری از پروژه های سایت سرمایه گذاری اینچه برون، صبح امروز به صورت ویدئو کنفرانس با وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، آیین بهره برداری از پروژه های سایت سرمایه گذاری اینچه برون با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان که ۷ میلیارد تومان آن سرمایه گذاری بخش خصوصی بوده است، به صورت ویدئو کنفرانس با وزیر راه و شهرسازی برگزار شد. دکتر اسلامی اظهار امیدواری کرد: این افتتاحات بتواند زمینه رشد، توسعه، پیشرفت و سرمایه گذاری در استان را فراهم آورد.

استاندار گلستان در این مراسم اظهار کرد: با توجه به اینکه راه آهن جمهوری اسلامی مطالبات ترکمنستان را بطور کامل پرداخت کرده است، پایانه مرزی اینچه برون می تواند موقعیتی بی نظیر برای صادرات و واردات کالا باشد.

هادی حق شناس بیان کرد: اگر مبدا و مقصد مبادلات را چین در نظر بگیریم، مزیت مرز اینچه برون آن است که بعد از عبور از دو کشور به چین می رسد و در سطح بین المللی نیز این فاصله کاهش می یابد. استفاده از این زیرساخت ها موجب رونق اقتصادی و افزایش اشتغال استان خواهد شد.

وی با اشاره به اتصال جمهوری اسلامی ایران به بلوک اوراسیا، گفت: اگر چنانچه اقدامات خط عریض در ترکمنستان زودتر انجام شود، نقطه اتصال ما به قزاقستان سریعتر انجام و موجب کاهش هزینه ها و افزایش ضریب ایمنی تردد می شود.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری گلستان، در این مراسم احداث خط نرمال سایت سرمایه گذاری ایستگاه اینچه برون به طول ۱۰۲۹ متر و نصب سه سوزن نرمال با اعتبار ۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید. احداث خط عریض سایت سرمایه گذاری ایستگاه اینچه برون  به طول ۳۲۰۰ متر و نصب ۶ سوزن عریض نیز با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان آغاز شد. همچنین زیر سازی محوطه سرمایه  گذاری جهت تخلیه و بارگیری به طول ۱۱۰۰۰ متر مربع با اعتبار ۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.