| کد خبر: 203265 |

افزایش پروازها در فرودگاه زاهدان و ایرانشهر

مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان از افزایش پروازهای فرودگاه زاهدان به گرگان و تهران و از سرگیری پروازهای ایران ایر در مسیر زاهدان- کرمان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان از افزایش پروازهای فرودگاه زاهدان به گرگان و تهران و از سرگیری پروازهای ایران ایر در مسیر زاهدان- کرمان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی جزینی زاده، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان  با اعلام این خبر گفت: با برقراری پرواز در مسیر گرگان- زاهدان- گرگان در روزهای دوشنبه توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تعداد پروازهای این مسیر به ۳ پرواز در هفته افزایش یافت.

جزینی زاده در ادامه گفت: پروازهای مسیر تهران- کرمان- زاهدان و بالعکس با پیگیری های انجام شده توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در روزهای سه شنبه و جمعه از سر گرفته شد.

وی افزود: در برنامه زمستانی شرکت های هواپیمایی ایران ایرتور، آتا و سپهران پروازهای مسیر تهران- زاهدان- تهران افزایش یافته بطوریکه شرکت هواپیمایی ایران ایرتور با افزایش سه پرواز روزانه،  هفت پرواز هفتگی و شرکت های آتا و سپهران هر کدام ۳ پرواز هفتگی در مسیر تهران زاهدان تهران انجام می دهند.

جزینی زاده اشاره کرد: با پیگیری های صورت گرفته، شرکت هواپیمایی ماهان اقدام به برقراری پرواز مستقیم در مسیر تهران - ایرانشهر- تهران از تاریخ هفتم دی ماه در روزهای شنبه کرده است. این پرواز پیش از این از طریق فرودگاه زابل انجام می شد که با برقراری پرواز مستقیم، مدت زمان پرواز بین تهران و ایرانشهر حداقل ۲ ساعت کاهش یافته است.

با افزایش این پروازها در فرودگاه بین المللی زاهدان تعداد نشست و برخاست پروازهای برنامه ای به ۱۰۶ سورتی در هفته رسیده و در حال حاضر فرودگاه ایرانشهر با ۶ پرواز ورودی و خروجی به مقاصد تهران و جیرفت و فرودگاه زابل با ۸ پرواز هفتگی به مقاصد مشهد و تهران فعال هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.