| کد خبر: 198168 |

تبیین فرآیند اجرای چرخه مدیریت بهره‌وری و گام‌های دهگانه آن در وزارت راه و شهرسازی

فرآیند اجرای چرخه مدیریت بهره‌وری و گام‌های دهگانه آن در وزارت راه و شهرسازی تبیین شد.

تین نیوز

اولین نشست کمیته بهره‌وری وزارت راه و شهرسازی با هدف اجرای بند الف ماده پنج قانون برنامه ششم توسعه، فرآیند اجرای چرخه مدیریت بهره‌وری و گام‌های ده‌گانه آن تبیین شد و تکمیل کاربرگ‌های گام یکم تا ششم مطابق برنامه زمانبندی سازمان ملی بهره‌وری ایران در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از  دوماهنامه ندای حمل‌و‌نقل ریلی اولین نشست کمیته بهره‌وری وزارت راه و شهرسازی به میزبانی محسن صادقی مدیرکل دفتر ارزیابی‌های اقتصادی و مدیریت بهره‌وری حمل‌و‌نقل و دبیر کمیته بهره‌وری و با حضور نمایندگان حوزه ستادی و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و بانک مسکن، ۲۱ مهرماه برگزار شد.

در این نشست با هدف اجرای بند الف ماده پنج قانون برنامه ششم توسعه، فرآیند اجرای چرخه مدیریت بهره‌وری و گام‌های دهگانه آن تبیین شد و تکمیل کاربرگ‌های گام یکم تا ششم مطابق برنامه زمانبندی سازمان ملی بهره وری ایران در دستور کار قرار گرفت.

محسن صادقی دبیر کمیته بهره‌وری پس از استماع نظرات اعضای کمیته تاکید کرد: حوزه ستادی، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه ضمن اقدام به تشکیل کارگروه تخصصی حوزه خود، نسبت به اصلاح و تکمیل لیست اعضای پیشنهادی کمیته و کارگروه و نیز تکمیل کاربرگ‌های گام دوم تا ششم اقدام کنند.

همچنین وی خاطر نشان کرد: به منظور الگوسازی و تقویت فعالیت‌های بهره‌وری در وزارت متبوع، کمیته بهره‌وری آمادگی دارد تا با برگزاری جلسات دوره‌ای، امکان ارائه گزارش عملکرد بهره‌وری را برای حوزه‌های مختلف فراهم سازد.

وی با اشاره به این که بهره‌وری به معنای واقعی آن باید در سلول های خدمات ارائه شده به مشتریان جاری شود گفت:فارغ از فعالیت‌هایی که سازمان بهره‌وری برعهده ما قرار داده است باید نقاط ضعف سازمان‌ها و شرکت‌ها در چرخه خدمات به مشتریان شناسایی شود و راهکارهایی برای بهبود آن ها ارائه شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: ریل نیوز
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.