| کد خبر: 197945 |

مدیرکل فرودگاه مهرآباد خبر داد:

◄ جمع‌آوری مسافرکش‌های غیرمجاز از فرودگاه مهرآباد/مشکلی با تاکسی‌های اینترنتی نداریم

مدیرکل فرودگاه مهرآباد عنوان کرد: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا به طور کلی جلوی مسافرکش‌های غیرمجاز در داخل فرودگاه مهرآباد را بگیریم.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه مهرآباد عنوان کرد: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا به طور کلی جلوی مسافرکش‌ها و تاکسی‌های غیرمجاز در داخل فرودگاه مهرآباد را بگیریم.

میرسعید صفی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار تین نیوز در خصوص آخرین وضعیت پیگیری برای جمع‌آوری مسافرکش‌های غیرمجاز در اطراف فرودگاه مهرآباد، توضیح داد: در راستای حل مشکلات مسافرکش‌های غیرمجاز در هفته گذشته جلسه‌ای را با حضور سردار حسن مهری فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور برگزار کردیم.

وی در ادامه افزود: در این جلسه مقرر شد برای اینکه مسافرکش‌های غیر مجاز مقابل ترمینال‌های فرودگاه جمع نشوند که باعث ایجاد ترافیک شود، یک جای مشخصی را برای این خودروها در نظر بگیریم.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه ما مشکلی برای حضور تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه نداریم و معضل اصلی که باعث ایجاد ترافیک در مقابل ترمینال‌ها فرودگاه مهرآباد می‌شود مسافرکش‌ها هستند، گفت: کرایه کش‌ها کسانی هستند که خودرو خود را در اطراف فرودگاه مهرآباد رها می‌کنند و بعد مقابل ترمینال به دنبال سوار کردن مسافران هستند که این یک چهره نامطلوبی را ایجاد کرده است.

صفی نیا با بیان اینکه در حال برنامه‌ریزی هستیم تا به طور کلی جلوی کرایه‌کشی غیرمجاز در داخل فرودگاه مهرآباد را بگیریم، افزود: این موضوع را با دادستان فرودگاه مهرآباد هماهنگ کرده‌ایم و تقریباً حدود 50 درصد از مسافرکش‌های غیرمجاز کاهش پیداکرده‌اند.

وی تأکید کرد: در حال حاضر چهار شرکت تاکسی‌رانی معتبر با حدود 2 هزار 760 خودروهای مناسب در حال فعالیت در فرودگاه مهرآباد هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    چقدر خوب به جای تاکسی مسافرکش تاکسی مسافربر استفاده می شد