◄ اجرای عملیات تکمیلی روسازی پل سیاه
با عنایت به موقعیت و اهمیت استراتژیکی پل سیاه در راهآهن ج.ا.ا و ادارهکل راهآهن جنوب عملیات تکمیلی روسازی پل سیاه از تاریخ 98/04/28 آغاز و درتاریخ 98/06/10 به اتمام رسید.
با عنایت به موقعیت و اهمیت استراتژیکی پل سیاه در راهآهن ج.ا.ا و ادارهکل راهآهن جنوب عملیات تکمیلی روسازی پل سیاه از تاریخ 98/04/28 آغاز و درتاریخ 98/06/10 به اتمام رسید.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی ادارهکل راهآهن جنوب، تعویض تعداد۲۳۴ عدد تراورس چوبی فرسوده، تنظیم عرضخط، پیچبندی اتصالی، پیچهایشرپ، پیچبندی خاموتهای U شکل از عمده فعالیتهای صورت گرفته توسط کارکنان پرتلاش این اداره کل در بازسازی این پل است.
پل سیاه در سال ۱۳۰۸ خورشیدی و همزمان با احداث راهآهن سراسری ایران، به عنوان اولین پل شهر اهواز، بهطول ۱۰۵۰ متر و عرض شش متر بر روی رودخانه کارون احداث شد که خطآهن بندر امامخمینی، در جنوب استان خوزستان، را به راهآهن سراسری وصل میکند. این پل به دلیل رنگ سیاه بدنه و پایههای آن به پل سیاه شهرت دارد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.